Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2010 - 10:51 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Holder mailrobotten sommerferie ?

Har intet modtaget gennem en længere periode ?
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2010 - 11:21 #1
Jeg tror det er aktiviteten der generelt er lav.
- jeg får ihvertfald mails - bare ikke så mange.

Men nu kan vi jo se, om du modtager én for denne kommentar...?
24. juli 2010 - 11:30 #2
... jeg har sidste fået - E-mail fra E. altså - kl 10:35 ...
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2010 - 11:30 #3
http://www.eksperten.dk/spm/91471

Havde f.eks denne tråd i går og fik ingen beskeder. Venter liger og ser om der kommer besked om din kommentar.
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2010 - 11:32 #4
Avatar billede poko1 Ekspert
24. juli 2010 - 11:52 #5
Jeg får mails nogle gange med 2 til 3 dages mellemrum sidst var der en der var skrevet den 29 maj for at følge de tråde jeg er med i må jeg se om der er nye svar i overvågning.
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2010 - 15:47 #6
Jeg fik mails nu. Så det er bare fordi jeg har været for utålmodig.  Man behøver bare vente ca 4 timer
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2010 - 19:07 #7
Hm.. Jeg fik mail om dit svar kl. 15:50:01 - mindre end 3 minutter efter...
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2010 - 07:55 #8
Jeg fik din kommentar her til i går aftes kl 19.10 står der på kommentaren som jeg hentede her til morgen. Der er 1 1/2 dag senere.
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2010 - 12:05 #9
http://www.eksperten.dk/spm/914715

Her modtog jeg besked om ole_madsens kommentar kl ca kl 10 i formiddags. Det er næsten 2 dage senere end kommentaren er skrevet.

Jeg syntes noget halter -(
Avatar billede vejmand Juniormester
26. juli 2010 - 12:40 #10
Jer der har problemer, har i mail-adresse hos TDC?
Hvis ja, så prøv at oprette en g-mail, og lad den sende emails videre til jeres TDC-adresse.
Skift så jeres email her på Eksperten til den nye Gmail.

Siden jeg gjorde det, har jeg ikke oplevet problemer med mails fra Eksperten.

Det er noget med at TDC's server ikke er så glad for Eksperten, nok p.g.a. de mange mails, så det kan nogen gange give lidt knuder.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2010 - 13:27 #11
Lyder som en rigtig god ide. Jeg havde en gmail i forvejen, men brugte en anden på Eksperten. Og var medlem hos TDC. Så det var hurtig gjort

Den er nu ændret til en gmailaddresse. Måske en lige gider lægge en kommentar, for at jeg kan finde ud af om noget er ændret.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. juli 2010 - 13:44 #12
Håber det hjælper.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2010 - 13:54 #13
Fantastisk. Den var her 13.45. På min gmail.

Dette har irriteret meget. Det tog ca 1 minut.  Så kan vi endnu en gang konstarer at det er TDC, der er skurken :-)

Tusind tak for hjælpen vejmand
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2010 - 14:06 #14
26. juli 2010 - 15:16 #15
(Jeg kan bekræfte #10 proceduren...)
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. juli 2010 - 19:10 #16
Bekræfter også TDC problemet :)
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2010 - 19:32 #17
Mit har virket perfekt, siden jeg skiftede til gmail.

poko1: Det lød som om at du havde samme problemer. Er der sket noget hos dig. ?

Jeg kunne nemlig også før vente 2-3 dage, før jeg fik noget fra mailrobotten. Nu snakker vi ganske få min.