Avatar billede jasber Nybegynder
23. juli 2001 - 14:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Er det bare mig, eller er dette lidt lusket

http://www.eksperten.dk/spm/91469
http://www.eksperten.dk/spm/91477

Specielt det, at der i begge spm., er der svaret efter ca. 40 sekunder - Samt den ene er oprettet idag, og den anden spørger hvad PHP er for 200 points -> Jeg mener nu at det lugter lidt, hvad mener i?
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. juli 2001 - 14:03 #1
Tror også det er noget fusk - men gidder ikke bruge mere tid på det. Der er alt for meget af den slags efterhånden
Admin\'s har jo lavet en sider der opdatere sig selv. Alt indholdet kommer jo automatisk. Nu mangler de bare nogle co-admins så indholdet også kunne blive kontrolleret automatisk... men de tør vist ikke give magten fra sig ;o)
Der er alt for mange spørgsmål der venter på svar fra Admin. Enten gidder de ikke længere, eller har ikke tid til det (de har trosalt andre ting at lave end at hjælpe små >15årige på rette vej).
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 14:04 #2
STINKER LANGT VÆK!!!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. juli 2001 - 10:43 #3
De er slettet !