Avatar billede Mikkel_dissing Nybegynder
02. august 2010 - 07:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Formatere til fabriksny?

Jeg vil gerne have min bærbare MSI PR210 Megabook formaterede til fabriksny. Så vidt jeg ved fik jeg ingen cd'er med til computeren. Er det muligt at formatere min computer til fabriksny?

Hilsen Mikkel
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2010 - 07:51 #1
Avatar billede Mikkel_dissing Nybegynder
02. august 2010 - 10:24 #2
Mange tak for svaret. Jeg fandt desværre ikke ud af hvordan.
Det skal siges at jeg ikke har specielt meget forstand på computer, og mit engelsk halter lidt. Fandt du ud af hvordan man formatere til fabriksny ved at kigge i manualen?
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2010 - 11:10 #3
jeg bruger ikke recovery funktionen på mine maskiner

det er lidt forskelligt fra model til model hvordan man gør

nogen skal man trykke esc eller andet for at komme ind i en konsol og aktivere det.
hvis det stadig ligger som en lille partition på din maskien

du må vente på der kommer en der kender din maskine
Avatar billede Mikkel_dissing Nybegynder
17. februar 2014 - 14:14 #4
.