Avatar billede clooner Nybegynder
05. august 2010 - 09:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Point givning til en der har svaret

Jeg kan ikk give andre brugere, point for svar.

Men kun mig selv, hver gang. Hvilket jo ikke kan passe.

Hvad gøres der forkert ?
Avatar billede leif Seniormester
05. august 2010 - 09:33 #1
Det er fordi du ligger "Svar" og alle andre ligger "Kommentar"

Tanken tror jeg oprindeligt at "Svar" bruges kun når det er en løsning ikke når du besvarer en kommentar med uddybende spørgsmål, fx. denne her kan du ikke give point
Avatar billede leif Seniormester
05. august 2010 - 09:34 #2
Men den her kan du

Spørgsmål om generelt Eksperten er gratis, så lig du selv et svar og accepter det.
Avatar billede store-morten Ekspert
05. august 2010 - 09:38 #3
En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan belønnes med point. Du beder vedkommende, i en kommentar, om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points.

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2010 - 10:00 #4
Ja, det er en lidt underlig tradition vi har her.

Proceduren er: At DU når du har fået et svar du kan bruge, beder "leverandøren" om at "lægge et svar", og når han har gjort dét, kan du give ham pointene.

En anelse bøvlet og ikke-intuitivt, men det virker nu meget godt, når først man ved det.

HVORFOR det er sådan, ved kun Elvis.
- Måske er nogle bekymrede for at virke "needy" i første omgang..
Avatar billede store-morten Ekspert
05. august 2010 - 10:45 #5
Ja, og det bliver ikke mindre forvirrende når man lægger en 'kommentar' som 'Svar'
Når, som leif skriver:
"Spørgsmål om generelt Eksperten er gratis, så lig du selv et svar og accepter det."
Avatar billede clooner Nybegynder
03. september 2010 - 13:12 #6
ok er stadigvæk forvirret!