Avatar billede majbom Novice
17. august 2010 - 21:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CAPTCHA på oprettelse af brugere

hey

har netop modtaget denne private besked:

Hej Min Kære!

Mit navn er Miss anita, og jeg så din profil i dag kl (www.eksperten.dk) og jeg blevet interesseret i dig, venligst My Dear Jeg vil gerne dig til at kontakte mig tilbage så hurtigt som muligt gennem min email adresse (anita2010_avor@yahoo.co.uk), så jeg kan give dig mine billeder for dig at vide hvem jeg er, jeg tror, vi kan flytte herfra. Husk farve eller afstand betyder ikke noget, men elsker spørgsmål tild i livet. Besvar mig tilbage til tiden,

(ANITA2010_AVOR@YAHOO.CO.UK)

Fra anita
..........................
Hello My Dear!!

My name is Miss anita, and I saw your profile today at (www.eksperten.dk) and i become interested in you, Please My Dear I will like you to contact me back as soon as possible through my email address (anita2010_avor@yahoo.co.uk) so that i can give you my pictures for you t o know whom i am, I believe we can move from here. Please Remember colour or distance does not matter, but Love matters allot in life. Reply me back on time,

(ANITA2010_AVOR@YAHOO.CO.UK)

From anita

fra: http://www.eksperten.dk/profil/goodlove4u - som er blevet oprettet kort før min ellers så søde besked...

så måske der skulle være lidt bedre kontrol ved oprettelse?
jeg ved ikke hvordan det er nu, har faktisk ikke tjekket...
17. august 2010 - 21:25 #1
http://www.eksperten.dk/spm/916602 - du er ikke alene...
Avatar billede richardjensen Seniormester
17. august 2010 - 21:47 #2
Mon ikke det hører til i kategorien SOFT-ware ?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
17. august 2010 - 22:39 #3
Det er i kategorien dødhamrende irriterende - vi ser på det :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. august 2010 - 22:57 #4
Jamen for helvede splazz, det er jo Anita. Det er bare at slå til, det er ikke hver dag man får sådan et tilbud ;o)
Avatar billede majbom Novice
18. august 2010 - 07:32 #5
-> #4 - haha, nej jeg er osse ret smigret ;)

meen, jeg har set utallige af disse beskeder i min mail-boks også, desværre - det er sq utroligt hvis nogle hopper på dem altså...