Avatar billede bassejh Nybegynder
27. august 2010 - 10:56 Der er 10 kommentarer

Min bærbær vil ikke tænde

hej jeg sidder og roder med min bærebar som ikke vil tænde. jeg har prøvet at lade batteriet helt op og prøve at tænde den men det vil den ikke. den skal ha strøm konstant og når der så lige kommer gang i den er det kun i max 5 sek lamperne begynder at lyse også går den død igen den kommer ikke med nogle fejl bip eller noget. håber der er nogen der har en ide. jeg skal dog lige sige at min gamle oplader er gået i stykker så jeg købte en multi oplader fra thansen som har været fint indtil den begyndte at opføre sig mærkeligt.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. august 2010 - 11:02 #1
defekt køler på maskinen - så bliver cpu hurtigt for varm, og lukker ned for at undgå yderligere skade.
Avatar billede bassejh Nybegynder
27. august 2010 - 11:11 #2
okay er det noget jeg selv kan fikse? og kan jeg se om den er gået¨i stykker hvis jeg skiller den bærbare af?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. august 2010 - 11:21 #3
du skal kunne høre blæser lige når du trykker på tænd-knappen. Hvis der ikke er lyd, så ville jeg bruge et pc-værksted til det - men afhængig af evner osv, så kan det laves privat.
Avatar billede bassejh Nybegynder
27. august 2010 - 12:32 #4
okay jeg vil prøve mig frem :) og mange tak for dit svar:)
Avatar billede claes57 Ekspert
27. august 2010 - 12:45 #5
så skal du bare svarer herinde, og derefter acceptere svaret, så spg lukkes.
Avatar billede bassejh Nybegynder
27. august 2010 - 13:35 #6
hvordan her?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. august 2010 - 13:51 #7
lige over kassen til tekst - marker at det er et svar (og ikke en kommentar) - klik opret - og derefter kan du accepterer det svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. august 2010 - 15:45 #8
Vi havde en bærbar der kørte i 4-5 sek, hvor efter den lukkede ned. Her var bundkortet gået, så det behøver ikke være blæser der er defekt.
Avatar billede bassejh Nybegynder
16. maj 2011 - 06:49 #9
blæser køre ikke når jeg tænder den i de 5sek den nu køre :)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. maj 2011 - 16:13 #10
afmelder overvøgning af tråd