Avatar billede Slettet bruger
27. august 2010 - 23:03 Der er 4 kommentarer

s-video in på hp touchsmart IQ820sc

hey har en s-video indgang på min computer men når jeg sætter noget til min com som for eksempel en dvd eller ligende som så skal afspilles på min computer så jeg kan se det hvordan gør jeg det? har lige sat min tdc boks til så jeg kunne se noget tv men hvorden får jeg billedet frem på skærmen og det er som sagt en s-video indgang og ikke udgang

ved ikk om det er under den rigtige kategori
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. august 2010 - 23:50 #1
bruger du det medfølgende Windows mediacenter software?
Avatar billede Selas Nybegynder
28. august 2010 - 00:37 #2
Har du selv installeret windows/drivere eller har du brugt hp preload?

Man bruger et seperat program til at vise og optage videoen med eks. mediacenter som #1 men også andre programmer typisk.

Har computeren også en s-video out?
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2010 - 23:53 #3
hey har ikke installeret nogen og der følger intet software med og computeren har kun en s-video in men tænkte på om man ikke ligesom på et tv bare kan skifte av for at se det der kommer ind som for eksempel fra s-video har prøvet at instalere min tdc boks som en set top boks men det virker af h til men kan dog se tv men det virker ikke ordentligt da computeren vil styre boksen ved at den lærer fjernbetjæningens infrarøde ting ting men det ville vøre meget nemmere hvis man som sagt ikke bare kan gøre som på et tv bare trykke av og så den viste hvad der nu kommer ind er der ingen programmer der kan vise det billede der kommer ind fra s-video
Avatar billede Selas Nybegynder
29. august 2010 - 00:03 #4
Nixen biksen der skal være noget software af en art der styrer det, det lyder underligt der er s-video out men ikke in, måske du skal bruge et dobbeltstik for at det virker? Og har du problemer med dine kommaer og punktummer? Det er pænt svært at forstå hvad du mener når det er en lang række ord. ;o)

Men prøv at finde et program til at fange signalet ved at få fat i producenten.