Avatar billede Slettet bruger
12. september 2010 - 13:08 Der er 12 kommentarer

IP-adressekonflikt

Hej

Er der nogen som ved hvor de bedste steder er, til at finde værktøj der kan afhjælpe med spioner, og andet skidt...

Hilsen Svend
12. september 2010 - 13:16 #1
(Har en mistanke om 'dobbelt' bruger ? Ref.: http://www.eksperten.dk/spm/918589 )
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2010 - 13:43 #2
Du er sørme en rigtig Columbo - og meget meget dygtig - når så vi har fået det på plads, har du så et svar - eller har du ikke andet at give dig til - måske skulle du søge hos ordensmagten, så vi slipper for den slags scikane hér inde hvor der heldigvis findes andre som er lidt mere hjælpsomme ....:-/
12. september 2010 - 13:51 #3
... men DU er jo ikke selv specielt 'dygtig' til at vende tilbage ...

Læs og forstå -> http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Og med den indstilling, skal du ikke forvente seriøs hjælp herfra ...
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2010 - 14:11 #4
forventer jeg absolut heller ikke - bare du gider at koncentrere dig om en anden .... TAK

men jo, du har da så evig ret - de fleste spørgsmål er jeg ikke vendt tilbage til, hvis de har været ubruglige eller andet - men dét, at der er såkalte "point ude" er det et problem ?? for hvis det er det, hvorfor er der så aldrig andre som har reageret - og hvorfor er det at DU er så utroligt interresseret i fænomenet - har det indvirkning på systemet - er det dårlig morale - er der så ikke også regler for, om det ikke var bedst at gå i dialog-boks for at diskutere dette frygtelige fænomen - for der findes jo andre kategorier i starten inden man opretter et spørgsmål - det var måske et godt oplæg til debat i folketinget eller....
Avatar billede hcma Novice
12. september 2010 - 14:24 #5
der er mange reagerer ved IKKE at tage sig af dine spørgsmål.
det er god tone at få sine spørgsmål lukket, når man ikke kan komme videre.  Er der ikke kommet acceptable svar/kommentarer, er det bare at lægge et svar selv (med en lille begrundelse) og få det LUKKET !!!
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2010 - 16:21 #6
yes yes - tak for svaret - vi lader det stå åbent :-))
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2010 - 17:31 #7
feber50 - er du rar at tage dig sammen og få lukket de spørgsmål du har under rosengaardmike brugeren? Bagefter lukker du lige feber50 brugeren, så er alt ok, og vi kan begynde at hjælpe dig med dine problemer.
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2010 - 21:20 #8
nææ nej det tror jeg ikke jeg er rar nok til, fordi jeg har overhovedet ingen idé om hvad det er jeg gør forkert og hvad det er der er så vigtigt ved at lukke spørgsmål - hvad betyder det dog - hvad er det som ikke fungerer hos nogle af jer når der er spørgsmål som er åbne, - det kan jeg ikke få en forklaring på, kun at det er utroligt vigtigt!! det må man nok sige - jeg har på fornemmelsen at det er meget vigtigere for mig at gå til en helt anden slags medie end dette hér - hvad fanden er der galt med Danskere - det eneste I kan gå op i er, at finde fejl hos hinanden når ikke der er andet at tage sig til - et lillet små-borgerligt lortesamfund hele bundet, - jeg ønsker fandme at I går bankerot hele forsamlingen - så kan I sku lære at forstå hvad det vil sige at have rigtige og vigtigere ting at gå op i - som BUSTER så rigtigt sagde det: "LORTELAND" !!!!!!!
12. september 2010 - 21:45 #9
Sidste gang: Hvad er det du ikke forstår ved dette -> http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 ->

En bruger brokker sig over alle de point jeg har ude...
Grunden til det er meget simpel: Der er en lang række brugere herinde der hjælper med at alt kører så let og smertefrit som muligt.

Det kan godt være frustrerende at se en bruger, som ikke viser respekt for det arbejde der ligger bag et svar, og som undlader at lukke eller følge op på sine spørgsmål.

Herudover er der en lang række kompetente og erfarne brugere der - alene af den grund at du har så mange point ude - ikke vil hjælpe dig med dit spørgsmål, idet du giver udtryk for, at du er ligeglad med deres hjælp.

Tip: brug lidt tid på at lukke dine gamle spørgsmål, del de point ud der skal deles ud. Du kan finde de spørgsmål du har oprettet nederst i din profil
12. september 2010 - 21:46 #10
feber50 (nedlagt brugerprofil)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2010 - 21:47 #11
Så så - små slag.
Du opretter en bruger herinde, og accepterer betingelserne for siden, så kan det da ikke være synderligt svvært at regne ud hvad du gør galt.

Hvorfor tror du at du kan udlove point for et svar på dit problem?
Svar: http://www.eksperten.dk/faq#faq-5-1

Hvorfor er vi så frække ligefrem at bede dig følge op på dine egne spørgsmål?
Svar: http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Og ja... med 4.710 point ude, er det et stort arbejde, men du har jo selv oprettet de spørgsmål...
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2010 - 21:47 #12
Og så har han nedlagt brugeren...