Avatar billede mamloo Nybegynder
12. september 2010 - 18:28 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Win vista kan kun starte i system Recovery Options!

Hej.

Jeg har fået fornøjelse af en computer, som kun kan starte op i system Recovery Options. I optionen kan jeg kun vælge prompten og Startup Repair. Jeg har prøvet med startup repair, den finder nogle fejl, men den kan stadig ikke starte op... Hjælp!!
Avatar billede mamloo Nybegynder
12. september 2010 - 18:32 #1
Windows- fejlgenoprettelsen skriver:

Windows kunne ikke starte. Dette kan skyldes en nylig ændring af hardware eller software.

Beskrivelse: LØs problem, der forhindrer win i at starte
Avatar billede 220661 Ekspert
12. september 2010 - 18:35 #2
Avatar billede cosmo21 Novice
12. september 2010 - 19:28 #3
lig svar så der point
Avatar billede 220661 Ekspert
12. september 2010 - 19:31 #4
svar
Avatar billede cosmo21 Novice
12. september 2010 - 19:33 #5
prøv igen ,, kan ikek give dig point noget er galt
Avatar billede 220661 Ekspert
12. september 2010 - 19:37 #6
Der er en lille boks du skal tjekke af, før du kan give point.
(accepter dette svar)
Avatar billede 220661 Ekspert
13. september 2010 - 08:54 #7
Har du problemer med din side??
Avatar billede mamloo Nybegynder
13. september 2010 - 19:59 #8
Undskyld mig, men det er mig der har oprettet spørgsmålet :)

Og nu har jeg hentet filen og prøvet at sætte den i computeren men uden at det har afhjulpet problemet..
Avatar billede 220661 Ekspert
13. september 2010 - 20:26 #9
Ups jeg så ikke han lavede fis med os.
Beklager.
Avatar billede mamloo Nybegynder
13. september 2010 - 21:39 #10
Jeg har endvidere prøvet at trykke ALT+F10 og derigennem prøvet at boote, men den giver en fejlkode, og stopper med at køre...
Avatar billede mamloo Nybegynder
13. september 2010 - 22:02 #11
Når jeg trykker ALT+F10 prøver jeg at gendanne computeren fra hardisken, og her kommmer følgende fejl: D2D32 Type mismatch
Avatar billede mamloo Nybegynder
15. september 2010 - 13:47 #12
Er der ingen der kan hjælpe mig??
Avatar billede Jensen DK Novice
16. september 2010 - 07:47 #14
Skriv lige hvad det er for en PC.
Avatar billede mamloo Nybegynder
16. september 2010 - 11:29 #15
Silbidor, jeg er i fuld sving med at udfører det link du har sendt.. Venter stadig på om det har nogen effekt... Om jeg kan ikke installere win, har trykket produkt kode, også kommer følgende fejl: windows cannot open the reguired file E:\Sources\Install.wim. The file does not exist. Make sure all files reguired for installation are available, and restart the installation. Error code: 0*80070002

Det er iøvrigt en Acer- Aspire 5920G
Avatar billede mamloo Nybegynder
16. september 2010 - 11:50 #16
Det "sjove" er hver gang Gparted starter viser den at det mindste drev er "diag" selvom jeg utallige gange har lavet det om til boot. Meget mystisk.
Avatar billede mamloo Nybegynder
16. september 2010 - 15:31 #19
Jeg har lige kontaktet Acer, og supporten sagde at den skulle sendes ind, da bios skal bootes.

Silbidor, prøver at følge dine links, vender tilbage hurtigst muligt.!
Avatar billede mamloo Nybegynder
17. september 2010 - 09:49 #20
Jeg prøvede, at sætte en Vista update cd i maskinen og pludselig konfliktede den ikke ved fejlen D2D32 Type mismatch. Jeg formaterede drevene og installerede Vista. Nu starter maskinen, men problemet er blot at alle drivere eks. skærmdriveren ikke kører korrekt. Grunden til at de ikke kører rigtigt er den update cd jeg har brugt er til en anden Acer maskine af lidt ældre dato. Jeg har dog hentet de respektive drivere på Acer, men maskinen vil bare ikke kendes ved driverne. Dvs. jeg har en del hyggelige timer foran mig :)
Tusind tak for hjælpen Silbidor, send et svar!
Avatar billede Jensen DK Novice
17. september 2010 - 13:17 #21
Håber at du får driverne til at virke.
Avatar billede mamloo Nybegynder
17. september 2010 - 22:08 #22
Tak!