Avatar billede newyork Nybegynder
16. september 2010 - 23:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Touchpadindstillinger

Hej

Jeg har forsøgt at læse tidligere oplæg på denne side og google men uden held, så nu opretter jeg mit eget spørgsmål.

Problemet er indstillingerne på min touchpad. Markøen er nemlig meget langsom, når jeg starter min pc, men hver gang at jeg sætter farten op, så nulstiller windows den ved genstart. Jeg har forsøgt at geninstallere touchpad'en uden held.

Som bonusinfo kan det siges, at når jeg bruger min eksterne mus, så har jeg ikke nogle problemer. Derudover har jeg prøvet at løse problemet i fejlsikret tilstand, men jeg har desværre ikke været i stand til at finde touchpad-indstillingerne.

Håber nogle kan hjælpe
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. september 2010 - 00:17 #1
Lad os satrte med de rigtige ting først:
PC mærke og model incl. type og modelvariant
Dernæst styresystem incl. SP´s
/ptj_11
Avatar billede newyork Nybegynder
17. september 2010 - 23:59 #2
Beklager det sene svar

Min pc er en Asus m51sn, som kører med windows 7
Avatar billede ptj_11 Forsker
18. september 2010 - 01:22 #3
Prøv dette link:
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us
Se om der er hjælpi manualen. Sørg for at hente den rigtige.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
18. september 2010 - 01:27 #4
PS. Du har vel ikke en mus forbundet til din bærbare på samme tid?
/ptj_11
Avatar billede newyork Nybegynder
22. september 2010 - 15:19 #5
Nu har jeg prøvet at installere driveren fra Asus egen hjemmeside uden held. Andre der har et bud?

PS: Nej jeg har ikke andre mus koblet på min pc
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. september 2010 - 21:35 #6
Har du prøvet deres support?
Hvis det er et driverproblem, så må de have hørt om det før.
/ptj_11
Avatar billede newyork Nybegynder
05. oktober 2010 - 22:46 #7
Det vil jeg lige prøve
Avatar billede ptj_11 Forsker
07. oktober 2010 - 22:45 #8
Fik lige en tanke!
Hvis bios er indstillet til at favoritisere et pegeredskab frem for et andet, så vil der kunne opstå en konflikt mellem styresystemets forsøg på at bestemme, hvilket pegeredskab, der skal anvendes, og bios´s forsøg på at gøre, hvad den er indstillet til.
Undersøg dine indstillinger i bios, og se, om der ligger en løsning på dit problem der.
/ptj_11
Avatar billede newyork Nybegynder
09. oktober 2010 - 20:47 #9
Umiddelbart kan jeg ikke se nogle indstillinger i min bios som kan ændre noget i mine pegeredskaber - så desværre. Men det var en god ide;)
Avatar billede newyork Nybegynder
07. december 2010 - 13:28 #10
Bliver desværre nødt til at lukke spørgsmålet igen uden et resultat. Tak for de mange svar!
Avatar billede newyork Nybegynder
13. januar 2011 - 18:03 #11
Ved godt at spørgsmålet er lukket, men i dag fandt jeg endelig en løsning på problemet.

Man skulle blot gøre følgende: run - msconfig - startup - slå min touchpad fra. Easy easy
Avatar billede newyork Nybegynder
14. januar 2011 - 09:44 #12
Må lige komme med en lille tilføjelse. Det hjalp ikke at slå min touchpad fra. Næhh problemet blev først løst da jeg slog logitech fra i startup'en.