Avatar billede debben Nybegynder
18. september 2010 - 16:03 Der er 2 kommentarer

Tilsluttet, oplader ikke

Har en HP Pavilion dv5 Notebook PC med en Intal(R) Core(TM)2 Duo CPU P8600 @ 2.40Ghz.
Den viser at oplader er tilsluttet men oplader ikke.
Nogen der kender det problem?

Mvh.
18. september 2010 - 16:38 #1
Velkommen til E. ...

Måske:
* Ta' batteriet (+ lader) helt ud i >30 min.
* Montér igen og ???
Avatar billede CaffeLatze Nybegynder
18. september 2010 - 18:21 #2
Det, at computeren registrerer, at en forbindelse er tilsluttet udelukker, set fra min synsvinkel, en kortslutning eller en løs forbindelse i strømforsyningen, men der kan være sket noget der gør, at modstanden er blevet forøget så der ikke kommer nok strøm til oplade, men nok til, at den viser, den bliver opladet. Har du en eller anden form for volt-meter? Ellers, prøv med en ny strømforsyning, det er sikkert den, der er problemet