Avatar billede Slettet bruger
23. september 2010 - 16:05 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Download af Youtube videoer

Jeg kan ikke downloade Youtube videoer. Den lille værktøjs bjælke fra RealPlayer der plejer at dukke op i øverste højre hjørne, viser sig pludselig ikke længere (den er slået til).

Hvad gør jeg?
Avatar billede frem-ad Professor
23. september 2010 - 16:49 #1
Jeg plejer at bruge dette program til at hente video med
http://youtubedownload.altervista.org/

Før i tiden brugte jeg dette program
http://www.download.dk/index.asp?prog=36729

Jeg har aldrig brugt RealPlayer til formålet jeg vidste ikke engang man kunne
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2010 - 20:21 #2
Tak skal du have.

Vil dog stadig gerne vide hvorfor det ikke længere virker på den anden måde...???
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2010 - 13:17 #3
youtube har skiftet streamingformat, og derfor kan alle de gamle programmer ikke lige snuppe videor mere, førend de bliver opdateret.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2010 - 22:36 #4
Men der er ingen opdateringer til RealPlayer. Har tjekket.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2010 - 22:44 #5
Ja ok, det er så selvfølgelig fordi den ikke er blevet opdateret endnu. Hvis den da bliver det så det igen er muligt.
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2010 - 01:15 #6
Fik svar på spørgsmålet, men ikke løst "problemet". Så har pt brug for et af de programmer der linkes til.

Altså deler i pointene...
Avatar billede frem-ad Professor
29. september 2010 - 18:57 #7
Ok så får du et svar til at give point til
Avatar billede Vandreren Novice
29. september 2010 - 19:37 #8
Der er adskillige websider, som kan downloade de fleste youtube-videoer (der kan være problemer med enkelte videoer). Hvorfor skal det lige netop være et program?
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2010 - 23:41 #9
Fordi jeg troede det var eneste tilbageværende mulighed. Var sådan jeg opfattede det.

Hvad er det for sider?
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2010 - 23:42 #10
Når jeg søger på 'YouTube' og 'Download' syntes jeg kun jeg får link til programmer...
Avatar billede Vandreren Novice
10. oktober 2010 - 20:40 #11
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2010 - 22:17 #12
Tak.