Avatar billede MikkelBMogensen Nybegynder
27. september 2010 - 13:31 Der er 2 kommentarer

Kan ikke logge ind på min hotmail?

Jeg kan ikke logge på min hotmail. Den beder mig om at nulstille min kode, og når jeg forsøger det får jeg svaret at jeg skal indtaste tegnene og koden korrekt, hvilket er gjort? Jeg er helt på bar bund og ved ikke hvad jeg skal gøre. Det er meget vigtig at jeg får adgang til min hotmail konto igen da jeg afventer nogle vigtige mails. Håber I kan hjælpe
Avatar billede vejmand Juniormester
27. september 2010 - 23:46 #1
Avatar billede Lars_L Nybegynder
28. september 2010 - 18:41 #2
De ramte brugere kan gå ind på Microsofts kunde-support på hjemmesiden og få hjælp til at genåbne mailen.

http://www.dr.dk/P3/P3Nyheder/2010/09/28/091411.htm