Avatar billede mickeycph Nybegynder
09. oktober 2010 - 18:17 Der er 1 løsning

Formmail med "kode" og dropdown menu i mailen

Hej,

Nogen der kan hjælpe med en komplet kode til nedenstående.

Jeg mangler en formmail på min helt nye hjemmeside der er hos one.com. Systemet skal være "kodet" så man undgår spammails m.m. Gerne i php. Dog skal det kunne kopieres direkte ind hvor det skal være på hjemmesiden.

Den skal indeholde afsenderens navn og mail, hvor den giver fejl hvis der ikke er tastet en rigtig mailadresse.

Der skal være en dropdown menu (med 3 valgmuligheder), alt efter hvad afsenderen af mailen vil forespørge om.

Der skal være et meddelsesfelt som afsenderen kan skrive i.

Inden afsenderen kan sende skal der være et "kodefelt" med bogstaver og cifrer som afsenderen skal skrive i et felt inden der kan klikkes på send.

Og en "Send" knap.

Mailen jeg modtager fra afsenderen skal bare oplyse at mailen kommer fra webstedet samt info i Subjectfeltet om et af de 3 valgmuligheder fra dropdown menuen afsenderen valgte.

I mailen skal blot stå afsenderens navn, mail og meddelse. Så ikke noget fancy noget.

Håber nogen kan hjælpe.
På forhånd tak. :-)
Avatar billede mickeycph Nybegynder
08. november 2010 - 21:28 #1
Fandt en anden løsning. Sagen lukkes...