Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
09. oktober 2010 - 20:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vaske tørre maskine..

Jeg har en 1 år gammel Indisit tørre og vaskemaskine.
Nu har jeg så prøvet at tørre men så kommer der fnuller i næste vask :(
Der er ikke noget fnuller filter i ligesom i en alm tørrer.
Jeg har tømt det lille filter nede i bunden som ikke er et fnuler filter.

Nogle forslag. der står INTET i manualen omkring fnuller filt skift eller lig.

belastende med en tørre maskine som man ikke kan bruge..
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2010 - 21:13 #1
Tørresnor og klemmer!

Tumblere giver stress (og ødelægger tøjet (og miljøet))
Avatar billede milter Ekspert
09. oktober 2010 - 23:02 #2
Hvis maskinen stadig er dækket under garantien, skulle du måske tage en snak med sælgeren.

Ellers kan jeg kun tilslutte mig T4NK3R's kommentar :-)
Avatar billede martin_moth Mester
10. oktober 2010 - 16:44 #3
Du kan jo reklamere i 2 år efter købstidspunktet, så gør det. Og for min skyld behøver du ikke redde verden ved at hænge dit tøj til tørre på tørresnoren ;-)
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
18. oktober 2014 - 20:21 #4
.