Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2010 - 16:33 Der er 14 kommentarer

Jeg kan ikke høre lyd på min computer

Hej.

Jeg har et lille problem med min computer. Det er fordi jeg har lige installeret ny software på, og nu kan jeg ikke høre musik på den. Jeg har prøvet og søge efter en nye hardware, men den kan ikke finde en ny hardwarem. Jeg håber i kan hjælpe mig
Avatar billede poko1 Ekspert
22. oktober 2010 - 16:48 #1
Har du husket at instalere Motherboard drivere? har du været i enhedshåndteringen og set efter om der er gule anmærkninger?
Og så kunne det måske være til stor hjælp om du skrev hvilket styresystem du bruger
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2010 - 16:54 #2
Er ikke så sikker på om jeg har installeret Motherboard, for er ikke helt sikker på hvad det er. Og ja der er gule anmærkninger på følgende: (C-media USB Audio), (Multimedialydkort) og (PCI-inputenhed). Mit styresystem er, windows xp, version 2002, service pack 3.
Avatar billede poko1 Ekspert
22. oktober 2010 - 17:06 #3
Er du ikke sikker på hvad motherboard er altså bundkortets navn så kan du hente dette gratis værktøj.http://www.piriform.com/speccy
når du så kender navnet går du til producentens hjemmeside og henter alle driverne især chipset driveren men de er alle nødvendige.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2010 - 17:30 #4
Mit motherboard er FUJITSU SIEMENS, hvordan skal jeg så installere driverne?.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2010 - 17:34 #5
Forrsten, når jeg er inde på programmet SPECCY, går jeg ind på AUDIO, og der skriver den (No audio card detected)
Avatar billede poko1 Ekspert
22. oktober 2010 - 18:00 #6
FUJITSU SIEMENS????????
Sådant et motherboard har en typebetegnelse Og lydkortet hvis det er integreret på boardet så kan du først se det når chipsettet er instaleret.har du eventuelt fået nogle cdér med da du købte PCén
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2010 - 18:10 #7
Det her er hvad der står når jeg går ind på motherboardet. Og nej jeg fik ikke nogle cd'er med da jeg købte computeren

Manufacturer    FUJITSU SIEMENS
Model    P5SD2-FM
Version    System Version
Chipset Vendor    SiS
Chipset Model    649
Chipset Revision    10
Southbridge Vendor    SiS
Southbridge Model    966
Southbridge Revision    59
Avatar billede poko1 Ekspert
22. oktober 2010 - 18:29 #8
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2010 - 18:33 #9
Den fandt 28 filer, skal jeg installere dem alle ?
Avatar billede poko1 Ekspert
22. oktober 2010 - 18:58 #10
Ja det skal du men ikke dem der står bios upgrade på der har du brug for en kyndig person og hvis der er flere med samme navn så er det kun dem med det højeste nr. eller dato
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2010 - 19:06 #11
Jeg har installeret den hvor der står audio på, så når jeg skal til at køre installation, siger den at jeg skal genstart mit system og køre installation igen. Det har jeg så gjort 2 gange nu.
Avatar billede haverslev Novice
24. oktober 2010 - 14:30 #12
Selom den skulle være incl. i SP3, som du skriver du har - så prøv lige at se om du kan installere den:
http://support.ts.fujitsu.com/Download/ShowDescription.asp?SoftwareGUID=13C0A34A-D379-4F8D-B8EF-BDCBCFDCD88F
Avatar billede LineCarlsen Nybegynder
07. september 2011 - 10:41 #13
Jeg har lige lagt mærke til denne gamle tråd.

Jeg har også en Fujitsu maskine og præcis samme problem.
Jeg har også SP3, og når forsøger at opdatere med ovenstående, skriver den at den servicepack man allerede har er nyere, så derfor ingen grund til at opdatere...

?
Avatar billede LineCarlsen Nybegynder
25. september 2011 - 00:57 #14
test