Avatar billede amizphy Nybegynder
01. november 2010 - 15:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændring af standard skrifttype i mail i Microsoft Outlook

Hej.

Mit spørgsmål er ganske simeplt:
Hvordan ændrer jeg skrifttypen der er sat til standard, når man skriver en ny mail i Microsoft Outlook?
Den nuværende standard skrifttype er Calibri, som jeg ønsker skal ændres til Verdana, så hver gang jeg enten opretter en ny mail eller besvarer en mail, så er skrifttypen som standard Verdana i stedet for Calibri.

Jeg tror I er med på den - er det muligt, hvis ja - hvor gøres det så? Jeg har ledt og ledt i diverse indstillinger i programmet, men har ikke kunnet finde det nogen steder.
Avatar billede poko1 Ekspert
01. november 2010 - 15:31 #1
prøv under funktioner indstillinger post format skrifttype.
Avatar billede amizphy Nybegynder
01. november 2010 - 15:41 #2
Det var lige det, jeg ledte efter.
Mange tak for svaret - så skal jeg se om jeg kan finde ud af, at give dig dine point. ;)
Avatar billede poko1 Ekspert
01. november 2010 - 15:47 #3
Det kunne du så ikke hvis du får et svar du kan bruge beder du vedkommende om at sende et indlæg som svar.som du så accepterer.
og det kan du så gøre ved dit eget svar jeg samler ikke på point mere.:-)
Avatar billede amizphy Nybegynder
01. november 2010 - 15:48 #4
Nå, okay - ser man det. :)
Men mange tak for hjælpen i hvert fald.