Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
04. december 2010 - 09:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dandomain - teksteditor mangler under beskrivelser

Jeg har oprettet en webshop hos dandomain, og sidder og opretter varer. Men der er ingen teksteditor, så jeg kan ikke formatere teksten når jeg skal skrive korte og lange beskrivelser. Kan den slåes til et sted eller er der noget galt?

Jeg har prøvet i Firefox, safari, Chrome og internet explorer...

I Hjælepfilen vises en fin teksteditor og beskrivelsesfeltet, men i min mangler den
Avatar billede keysersoze Guru
04. december 2010 - 10:13 #1
Du skal tilkøbe den avancerede designer.
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
04. december 2010 - 10:17 #2
ja de ved jo hvordan de skal tjene penge på os...! øv
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
04. december 2010 - 10:28 #3
Er du sikker på at man skal bruge avanceret designer? For på deres hjemmeside står der bare:
Avanceret Designer giver mulighed for at kunne designe følgende sider i en grafisk editor.

  1. Forside
  2. Vareliste
  3. Varekort
  4. Relaterede varer til varekort
  5. Kurven
  6. Vis Kurv siden

Og det er vel ikke produktteksten? Og i supportsiden, er der billede af at der er en teksteditor over feltet.
Avatar billede keysersoze Guru
04. december 2010 - 11:21 #4
ja sorry - kan se at den vist ikke har noget med det at gøre alligevel. Har lige snakket med en med lidt mere dandomain-kendskab end jeg og han har aldrig set den mulighed før, så måske er det noget vi snart kan forvente os at få - der er sendt et spm til dandomain, så håber at kunne give et lidt mere korrekt svar lidt senere og ellers får du selvfølgelig point tilbage.
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
04. december 2010 - 11:31 #5
Jeg har faktisk lige fået svar fra dem:

Det er desværre en feature der ikke er til stede. Vi havde faktisk planlagt at lægge en opdatering på shoppen der gjorde præcist dette muligt for 2-3 uger siden, men det gav en hel del uhensigtsmæssigheder for folk der allerede havde oprettet beskrivelser og omgået den manglende editor på andre måder.

Men jeg ved det er noget der arbejdes videre på, da vi selv meget meget gerne vil have den på. Men lige nu har jeg desværre ikke en løsning, ud over at du feks. kan lave beskrivelsen på en "egen side", og så kopiere kildekoden ind i vare beskrivelsen bagefter.

såeh...øv!
Avatar billede keysersoze Guru
04. december 2010 - 16:43 #6
jæz - det svar fik vi også :)

http://www.eksperten.dk/spm/925692
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
04. december 2010 - 20:19 #7
Hvis nu du kan svare på dette spørgsmål kan du jo passende beholde pointene ;-)

Jeg savner i den gradf en samlet oversigt over alle vores varenumre. De ligger jo i alle mulige mapper i produktgrupperne, men jeg skal bruge et overblik over samtlige varenumre i en oversigt.
Avatar billede keysersoze Guru
05. december 2010 - 12:03 #8
Jeg bruger ikke admin så har ikke kendskab til så meget herigennem - men under import/eksport kan du i hvert fald eksportere alle produkter til fx csv.
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
05. december 2010 - 12:18 #9
OK, tak.

Faktisk fandt jeg en løsning (hvis nu andre ser denne tråd):

Man går ind under produkter og søger på teksten"alle" og vælger "alle" i dropdownmenuen til højre for søgefeltet. Så kommer alle varenumre frem!
Avatar billede keysersoze Guru
03. januar 2011 - 18:32 #10