Avatar billede ohhelpme Nybegynder
10. december 2010 - 23:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

windows fucker (ikke noob user)

Hej rowlings,

mit pirat windows fra *Link fjernet*

fucker med følegne blue screen:
http://upload.nectioon.com/files/4d02983dc817dDSC00369.JPG

mit hardware:
AMD Phenom ii X4 955, (overclock: 4.20 GHz)
ATI RADEON HD 5770 1GB (overclock: 960 MHz)
ASUS M4A88TD-V EVO USB3.0
Kingston 4GB DDR3 1333MHz (overclock: 2333MHz "kan ikke 100% huske denne overclock")
Samsung 500 GB harddisk
750W Energon EPS-750 130mm
Antec Nine Hundred Two

men det er kun windows der fucker.. mit ubuntu (dual boot) virker ganske fint..

fejlen i windows skete her i går ved 17 tiden da jeg bare trykkede restart knap og derefter slukkede computeren.. da jeg ikke gad at vente på windows update (det er denne proces hvor den står ved velkomst skærm og siger: "Do not turn off your computer")

har så prøvet her idag at smide windows cd i også formatere windows..
men så dukker den der latterlige *** blue screen op i hoved på mig igen og dette skete på windows cd'en..

er der nogle muligheder for jeg kan game igen via windows?

det er ikke hardwaren der er "windows fucked"?

har også prøvet underclock den til normal clock (3.20 GHz) og har også resetet bios men igen uden held..

(CACHE_MANAGER Stop code 0x00000034)
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
10. december 2010 - 23:11 #1
windows 7
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. december 2010 - 13:12 #2
Du får altså ikke hjælp herinde til warez.
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
05. januar 2011 - 19:06 #3
ok ................ =)