Avatar billede phaargaard Nybegynder
07. januar 2011 - 16:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fjern sikkerhedsadvarsel

Hej

Når jeg går på min netbank, E-boks mv. med IE8, får jeg en sikkerhedsadvarsel:
"Vil du kun vise de sikre elementer på webstedet?
Denne side indeholder elementer, som ikke overføres via en sikker HTTPS-forbindelse og derfor kan gøre hele webstedet usikkert."

Jeg forstår godt hvorfor den kommer, men er det muligt at slå den fra så den ikke dukker op, advarslen er ikke meget vær da den altid dukker op og jeg svare alligevel altid nej.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2011 - 17:25 #1
Dette burde fjerne problemet:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkehed -> Internet -> Brugerdefineret
niveau -> Vis blandet indhold -> Aktiver
Avatar billede tinem Novice
17. maj 2012 - 11:12 #2
Jeg er også ved at blive sindssyg over denne meddelelse og bruger XP Pro og kan ikke finde:

Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkehed -> Internet -> Brugerdefineret
niveau -> Vis blandet indhold -> Aktiver

Hedder det noget andet i XP PRO?
Avatar billede vejmand Juniormester
17. maj 2012 - 13:25 #3
Det har ikke noget med XP at gøre, det er i browseren det skal gøres. Hvilken browser bruger du?
Avatar billede tinem Novice
17. maj 2012 - 13:40 #4
Explorer 8
Avatar billede vejmand Juniormester
17. maj 2012 - 13:49 #5
Hvor går du i stå i beskrivelsen? Det burde være som beskrevet....
Avatar billede tinem Novice
17. maj 2012 - 13:53 #6
Kan IKKE se dette
Vis blandet indhold -> Aktiver
Avatar billede vejmand Juniormester
17. maj 2012 - 14:08 #7
Her er en lille film, som viser det i IE9, det er næsten det samme i IE8

Hvis du har siden tilføjet til "Sikre sider" er det selvfølgelig den zone du skal gøre det i.

http://gupl.dk/679536/
Avatar billede tinem Novice
17. maj 2012 - 14:19 #8
Tror du har sendt et forkert link/video? Jeg skal ikke nyde noget af at donwloade noget som jeg ikke ved er, sorry.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. maj 2012 - 14:24 #9
Ikke forstået???? Det er en lille film som viser hvordan du gør det. Om du vil bruge hjælpen er helt op til dig. Det er bare en film, der viser det som er beskrevet i #1, ikke noget farligt i det.  :-)
Avatar billede tinem Novice
17. maj 2012 - 14:30 #10
Tak for al din hjælp. Problemet er løst efter at jeg så et PrintScreen http://www.spywarefri.dk/?ACT=28&fid=21&aid=1993_p0oMnzeFxvuff1tk0vsD&board_id=1 så lykkedes det at finde den. :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
17. maj 2012 - 14:33 #11
Velbekomme, godt du turde se den.  :-)

Det er det jeg viser, i den lille film jeg lavede.  :-)