Avatar billede vaioejer Nybegynder
10. januar 2011 - 20:50 Der er 21 kommentarer

Hvorfor kan jeg ikke tilføje adresser i Favoritter mere???

Hej allesammen.

Er ny her - håber jeg gør det rigtigt...
Har købt en sony vaio for ca. 1 måned siden. Nu kan jeg lige pludselig ikke længere tilføje nye webadresser under "Favoritter". Har prøvet at slette en hel del af dem der lå der - tænkte der måske var et maximum antal der var plads til, men det hjalp ikke.
Har jeg trykket på et eller andet fy? :-)
Håber I kan hjælpe mig

:-)
10. januar 2011 - 20:58 #1
Velkommen til E. ...

Lidt mere info ?

Under hvilket system ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilker Browser ? / version ?

...ikke længere tilføje nye webadresser ... - hvad siger/skriver den da ?
Avatar billede vaioejer Nybegynder
10. januar 2011 - 21:01 #2
Ups - det er windows 7 og internet explorer 8
10. januar 2011 - 21:11 #3
...ikke længere tilføje nye webadresser ... - hvad siger/skriver den da ?
Avatar billede vaioejer Nybegynder
10. januar 2011 - 21:13 #4
de er der bare ikke når jeg har tilføjet med
Avatar billede vaioejer Nybegynder
10. januar 2011 - 21:13 #5
...tilføjet dem, skulle der stå
10. januar 2011 - 21:17 #6
Hmmm... ikke lige nu... sidder på en XP ...
Avatar billede vaioejer Nybegynder
10. januar 2011 - 21:22 #7
nogle andre der har et bud?
Avatar billede goglov Seniormester
11. januar 2011 - 02:04 #8
Tjek Sikkerhed (højreklik)/Favoritter (er der flueben ved)
ser du at der på browserlinie står "Favoritter" klik på dette og du ser alle favoritlink.
Avatar billede vaioejer Nybegynder
11. januar 2011 - 10:19 #9
hej og tak for svaret.

Jeg kan ikke lige finde ud af det - må se om min kæreste evt kan hjælpe med at gøre som du skriver når han kommer hjem....
Når jeg højreklikker på stjernen/favoritter, så var der flueben ve d favoritter. Prøvede at fjerne det, men det med at der står favoritter i browserlinien....der stod jeg lige af ( du kan nok forstå jeg ikke er nogen haj til it :-) )

Må prøve i aften med hjælp :-)
Avatar billede vaioejer Nybegynder
11. januar 2011 - 10:24 #10
Hov ved I hvad? Nu har jeg så fjernet det der flueben ud for favoritter når jeg højreklikker på stjernen/favoritter. Nu kan jeg tilføje ny adresse, men KUN ud for mappen favoritter. Hvis jeg vælger en af mine undermapper (hedder de mon det?), så vil den ikke. Arggggg.#%&&%#%&&%¤#¤%
Avatar billede vaioejer Nybegynder
13. januar 2011 - 20:15 #11
Hej igen.

Nej det virker simpelthen ikke. Kan KUN tilføje ny adresse hvis jeg vælger "Favoritter" ikke hvis jeg vælger en undermappe :-(.

Min kæreste mener at det er en fejl at alle mapperne er skrivebeskyttede og forsøgte derfor at fjerne denne skrivebeskyttelse, men det vil computeren ikke acceptere :-(. Hvad sker der lige???

Nogle der har oplevet dette før? eller har en idé?
13. januar 2011 - 20:41 #12
Prøv om du kan 'kigge' i C:\Users\[Navn]\Favorites\
Avatar billede vaioejer Nybegynder
13. januar 2011 - 21:43 #13
ja det kan jeg godt....
13. januar 2011 - 21:47 #14
... er der "Undermapper" mm. der ?
Kan du copy 'noget' dertil manuelt ?
Har du fulde retigheder til mapperne der ?

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede vaioejer Nybegynder
13. januar 2011 - 21:58 #15
ja til det hele

Og tak for info ang. svar :-0
Avatar billede vaioejer Nybegynder
17. januar 2011 - 19:42 #16
hmm---skal jeg virkelig leve med at jeg kun kan tilføje en ny adresse under mappen "favoritter" og så flytte den til den undermappe jeg ønsker den skal ligge i?..........suk.......
Avatar billede vaioejer Nybegynder
25. januar 2011 - 07:58 #17
lukker den her -
25. januar 2011 - 20:11 #18
(Så skal du derefter lige [Accepter] dit eget svar! Det du har gennemført i #17 er nok...)
Avatar billede goglov Seniormester
16. april 2014 - 18:25 #19
Nu lukker jeg den
Avatar billede goglov Seniormester
16. april 2014 - 18:28 #20
Hvorfor kan jeg ikke lukke denne tråd.
jeg får ikke nogen mulighed for at acceptere svaret
16. april 2014 - 19:09 #21
Ref #20 - fordi det ikke er 'din' tråd ..