Avatar billede ThomasEjl Nybegynder
03. februar 2011 - 19:26 Der er 3 kommentarer

Convertere diskafbildningsfil til Avi/mpeg med undertekst.

Mangler et godt program der kan convertere iso/img filmfiler til avi eller andet hvor så underteksten bliver permanent vist i filen. Skal have det liggende på en netværksserver (Synologi)således jeg kan streame til TV. Derfor har jeg ikke mulighed for blot at se filmen med f.eks vlc player. Mit alternativ er at brænde dvdén fra iso, og derefter rippe den til avi med feks nero, men det må kunne gøres nemmere....
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. februar 2011 - 19:28 #1
Kan du ikke mounte iso/img i Daemon Tools og så rippe dette med f.eks.: AutoGK ?
03. februar 2011 - 19:49 #2
Avatar billede ThomasEjl Nybegynder
03. februar 2011 - 20:59 #3
Det blev magicdisk og clonedvd. Det virker.