Avatar billede lusitania Nybegynder
04. marts 2011 - 18:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

windows7 sp1 kan ikke instaleres!

Når jeg skal instalere SP1, får jeg følgende fejlmelmelding:code 800F081F,windows update encountered an unknowen error.

Windows 7 home premium, HP Pavilion, 32-bit.
Har prøvet mange 'løsninger' som f.eks. downloadning direkte fra Microsoft Update side og starte instalering som administrator.
Er der nogen der har haft samme problem??
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2011 - 19:43 #1
hvad med at gå ind i kontrolpanelet og vælge windows update - dér ligger serv.pack 1 som en valgfri opdatering!
Avatar billede lusitania Nybegynder
04. marts 2011 - 20:13 #2
SP1 'kom helt af sig selv' som opdatering, det var der jeg startede for en uge siden, jeg har igen problem med at hente SP1, men når det kommer til instalering så får jeg fejlmeldingen.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2011 - 20:31 #3
Avatar billede lusitania Nybegynder
05. marts 2011 - 09:52 #4
Problem løst med KB947821,TAK.
Drop et svar-TheOnlyRealTGS,så jeg kan lukke,tak.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 12:30 #5
Var så lidt ;)