Avatar billede kijoh07 Nybegynder
30. marts 2011 - 20:38 Der er 6 kommentarer

touchpadproblemer

Hej alle
Er der nogen der kender en løsning på dette problem:
Emachines E520 med en touchpad fra ALPS som lige med et dør. Enhedshåndteringmelder ingen problemer med den, driver fjernet/geninstalleret flere gange, uden held, computeren gendannet til et tidspunkt før seneste softwareændring uden held. En USB-mus fungerer upåklageligt og der har ikke været foretaget indgreb under motorhjelmen. Jeg mener at kunne huske at jeg har set indlæg vedrørende dette et eller andet sted, men husker ikke hvor. Taknemmelige klapsalver og dybe knæbøjninger til den der kan hjælpe.
Avatar billede fhansen82 Mester
30. marts 2011 - 21:17 #1
Avatar billede kijoh07 Nybegynder
30. marts 2011 - 22:27 #2
Hej alle
Ja man føler sig lidt dum nogen gange, når man opdager at fn-f7 kombination løser det problem som man har brugt timer på at løse. Men tak for indsatsen...
Avatar billede 220661 Ekspert
30. marts 2011 - 23:43 #3
Skal du ikke bede fhansen82 om at lægge svar, i stedet for selv at lægge det?
Han har jo givet dig fidusen i Solution nr 3 fra linket.
Avatar billede fhansen82 Mester
01. april 2011 - 22:00 #4
Godt du fik løst problemet.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2011 - 07:46 #5
Hopper fra her nu. kijoh07 nu husker du at lukke tråden ikke?
Der er lagt svar.
Avatar billede fhansen82 Mester
06. august 2011 - 20:29 #6
Venligst luk spørgsmålet :O)