Avatar billede Novice-1 Seniormester
09. juni 2011 - 01:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010 til god pris??

Jeg har Office 2010 fra Microsoft til hjemmet og studerende til tre computere.
Vi har talt om at få Outlook 2010, i hvert fald til den ene af de to (bærbare) computere som vi har.

Skal vi virkelig til at opgraderer til en fuld Office pakke 2010, selvom vi alene er interesseret i Outlook 2010 udover det som hører til den eksisterende version

eller er der nogen herinde, der ved hvordan  man billigt og legalt kan nøjes med Outlook 2010 -på dansk!

oprindelig  fulgte der i øvrigt to måneders licens med til Outlook 2010.

på forhånd tak!
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2011 - 02:02 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2011 - 02:08 #2
Ups, linket bliver ødelagt, prøv at klikke her i stedet......
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2011 - 02:11 #3
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2011 - 10:12 #4
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2011 - 10:15 #5
Lidt anderledes, men gratis.

http://da.libreoffice.org/
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2011 - 11:30 #6
samsonjens >> Hmmm, er det ikke netop Office pakken uden Outlook du linker til????
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2011 - 11:45 #7
Det har jeg ikke tjekket. Hvis det er det,  så kan brugeren jo ikke bruge det link.
Avatar billede Novice-1 Seniormester
10. juli 2011 - 11:56 #8
vejmand  kan du ikke lige skrive et "svar" for at få point

jeg troede egentlig at man -billigt- kunne have "opgraderet"
så man fik outlook  2010 med i prisen.
men ser ud som man skal ud at købe  outlook seperat
-der åbenbart kan bruges på to bærbare pcér samtidig, jævnfør Microsoft

som en af jer skrev, den blå avis er måske også en mulighed, hvis nogen har fået en ekstra micrrosoft office i overskud eksempelvis via firma
Avatar billede vejmand Juniormester
10. juli 2011 - 12:19 #9
Oki, svar kommer her.....
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2011 - 12:21 #10
vejmand ---- Du er en gammel rotte på E, men du har åbenbart heller ikke fundet ud af det med svar :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
10. juli 2011 - 12:28 #11
Sorry, prøver lige igen.  :-)