Avatar billede jisch Mester
01. august 2011 - 10:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2000 - Outlook 2010

Hej,
Jeg har 3 computere der er bundet op til en smallbusiness server 2003 med Exchange 2003 til en mailudbyder (ikke hosted). De 3 computere kører Outlook 2000.
Nu skal de to computere udskiftes med to nye medens 1 bevares, men alle 3 computere skal nu køre med Outlook 2010. Hvordan overfører jeg Mails, kalender og kontaktpersoner fra Outlook 2000?
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. august 2011 - 18:59 #1
Find dine pst-filer, gem dem, og når de nye computere er installeret, så importerer du fra de gemte filer.
/ptj_11
Avatar billede jisch Mester
03. august 2011 - 09:48 #2
>ptj_11
Tak for dit svar. Mener du at jeg skal eksportere til pst fra de "gamle" Outlook 2000 og derefter importere til Outlook 2010?
VH
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. august 2011 - 20:10 #3
>jisch Det er en måde, en anden er, at finde dine filer med efternavnet PST på din harddisk, gemme en kopi af dem, som du derefter kan importere i din nye installation.
Den sidste metode er nok at foretrække, da der altid kan ske et eller andet uventet/uforset ved en eksport fra en database, og den første metode faktisk er en smule dobbeltkonfekt, da det jo i virkeligheden er en form for kopiering af din pst-fil.
/ptj_11
Avatar billede jisch Mester
04. august 2011 - 09:17 #4
>ptj_11
Jeg har ingen pst filer når jeg søger bortset fra dem jeg selv danner ved eksport, men Eksport/Import virker så skriv et svar til godkendelse.
Avatar billede ptj_11 Forsker
05. august 2011 - 03:01 #5
Dine pst-filer er placeret i en skjult mappe. For at kunne finde dem i en søgning, så skal søgningen sættes til at søge i skjulte filer og mapper, eller også skal selve systemet indstilles til at vise skjulte filer og mapper.
Fortsat god fornøjelse med projektet.
/ptj_11
Avatar billede jisch Mester
05. august 2011 - 06:58 #6
>ptj_11
Mange tak.