Avatar billede Ikkeekspert Nybegynder
02. august 2011 - 11:25 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Import af pst-fil

Jeg har netop investeret i "MS Office 2010 til Hjemmet og Firmaet", 1 bruger, ifm. køb af ny PC
Ønsker at importere de filer (kontakter, mails, osv.) jeg gemte som en backup (pst) i min Office XP på den gamle PC.
Men jeg kan ikke finde import-funktionen i den nye software.
Desuden skal jeg spørge, om det er rigtigt at softwaren kun kan bruges til 1 bruger på samme (nye) PC?
Kører med Windows 7
Avatar billede vejmand Juniormester
02. august 2011 - 11:40 #1
Filer -> Åbn -> Import

Ca. sådan, sidder ikke lige ved en maskine med 2010
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. august 2011 - 12:15 #2
Ellers kan man altid trykke på F1-tasten ;o) Så kommer der en fin hjælp frem.
Avatar billede poko1 Ekspert
02. august 2011 - 12:53 #3
Sådan kan det også gøres!
http://gratisupload.dk/vis_billede/63514/
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. august 2011 - 20:10 #4
Hvis du har købt en udgave, der som du skriver kun er til en bruger, så er det sådan det er. Om du derimod gerne må bruge den på mere end en maskine, er et åbent spørgsmål. Jeg vil mene, at det må du godt, da det stadig er en og samme bruger, der anvender programmet. Det må du kunne læse dig til i licensaftalen.
/ptj_11
Avatar billede Ikkeekspert Nybegynder
03. august 2011 - 17:33 #5
Tak for gode svar. Hvordan fordeler jeg point mellem flere (vejmand og ptj-11)?
Jeg kan tilføje at jeg har søgt svar på samme hos Microsoft og det skal man have tid og tålmodighed for at håndtere. Jeg har ikke brugt MS´ anvisninger, da ptj-11´s løste mit problem hurtigt.
Avatar billede poko1 Ekspert
03. august 2011 - 17:57 #6
da ptj-11´s løste mit problem hurtigt.
Hvilken løsning???
Avatar billede vejmand Juniormester
03. august 2011 - 18:02 #7
Du venter til vi begge har sendt et "Svar".
Herefter markerer du begge vores svar, og accepterer.......
Avatar billede Ikkeekspert Nybegynder
03. august 2011 - 19:36 #8
Til poko1: gemte mails, kontakter og kalenderopgaver blev importeret med succes  ;-)
Avatar billede poko1 Ekspert
03. august 2011 - 19:48 #9
Det er også lige meget da jeg ikke samler point:
men ved at læse tråden igennem kan jeg kun se at vejmand og jeg har henvist til en løsning.
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. august 2011 - 20:05 #10
Kunne du finde svaret på dit spørgsmål i licenstreksten?
/ptj_11