Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2011 - 17:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af spørgsmål

Når en coadmin fjerner et spørgsmål for en bruger, hvorfor fjernes det ikke i oversigten "Alle kategorier".
Der er et link til tråden, men man ser først det er fjernet når man trykker på linket.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. september 2011 - 20:03 #1
Det kan jeg svare på :)
Det er fordi at coadmin og IDG stadig skal kunne have adgang til spørgsmålet.
Helt præcist hvorfor kan jeg ikke huske men det er noget med beviser og copyright m.m. mener jeg.
Det er også besvaret her før, men uanset hvor meget jeg leder, så kan jeg ikke finde det spørgsmål. Måske det er besvaret i anden sammenhæng...
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2011 - 20:23 #2
Havde teksten så bare blevet rød på linket så man kunne se at den var tom. Jeg har i nogle interne mails til Lars, hvor jeg anmeldte nogle tråde som spam. Disse indlæg står med rød tekst nu.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. september 2011 - 20:26 #3
De står med røde når de er besvaret.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2011 - 20:35 #4
Okay. Men synes du ikke også at man i "alle kategorier" på en eller anden måde skulle kunne se hvis tråden var blevet fjernet?

Under kolonnen sidste indlæg kunne måske stå "fjernet af coadmin" med røde bogstaver. Så vidste man den var slettet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. september 2011 - 21:08 #5
God ide.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
08. september 2011 - 21:31 #6
Jeg kan godt se at det kan være irriterende, men det drejer sig om 4-5 indlæg om ugen. Det er derfor ikke noget vi pt. prioriterer, desværre.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. september 2011 - 13:21 #7
Det havde nu ellers været en god service for os som bruger tid på det
Avatar billede f-arn Guru
09. september 2011 - 19:10 #8
Jeg kan godt se at det kan være irriterende, men det drejer sig om 4-5 indlæg om ugen

Kan de så ikke bare flyttes, til en intern kategori?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2011 - 12:59 #9
Nå jeg fik lige en reminder på denne tråd, som jeg hermed har lukket. Der kommer jo nok ikke mere ud af denne alligevel.