Avatar billede edinmdk Nybegynder
24. september 2011 - 23:10 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til share fører man kan se video

hej eksperter, jeg har et problem!! Jeg vil have fat i et script, som ifølge mig selv er svært at anskaffe sig...

Hvis i/du ikke rigtigt forstår hvad jeg mener er det at jeg vil have fat i et script der ser således ud: http://sejevideoer.dk/41_Verdens-stoerste-bums-bliver-klemt-ud.htm

Dvs. at når man trykker afspil, så skal man dele video, fører man kan se videoen...

Nogen der har dette script??
Avatar billede majbom Novice
25. september 2011 - 07:44 #1
ser ud til det virker meget godt, men skal det forstås sådan, at hvis man ikke er bruger på FB kan man ikke se dine videoer?
Avatar billede edinmdk Nybegynder
25. september 2011 - 09:30 #2
Det er ikke min side, min side er http://laughingtoomuch.net/ også vil jeg spørger jer eksperter om i ikke har sådan et script eller ved hvor man kan anskaffe sig sådan et :)
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2011 - 17:35 #3
<ole>

Aha ... så det er først, når du har fået fat i det script, dine brugere ikke længere må kunne se dine videoer uden at være bruger af FB. Ja, det ændrer jo alt!  :D

/mvh
</bole>
Avatar billede edinmdk Nybegynder
25. september 2011 - 17:52 #4
Haha!! Har bare hørt, at dette script gøre at man får flere LIKES og flere BESØGENDE :S
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2011 - 18:07 #5
Begynd at skrive realistisk kode - og tag imod de råd, du får i trådende her på Eksperten. Så kan du evt. begynde at bekymre dig om 'LIKES' og 'BESØGENDE'.

Så længe du er et så gigantisk sjuskehovede, som du er, er det half past urealistisk at have våde drømme om besøgende brugere
Avatar billede edinmdk Nybegynder
25. september 2011 - 18:15 #6
Kan du se denne dreng!! http://sjovevidz.dk/ Han er 13år, han har tjent masser af penge... Besøgende han har mindst 600 om dagen TJEK SELV LIVECOUNTER og han er mere sjusket end jeg!! Det har ikke noget at gøre, om det er sjusket eller ej!! Bare folk kan lide det

Min side: http://laughingtoomuch.net/

Sammenlign disse to og du ser hvad er bedst!!
Avatar billede majbom Novice
25. september 2011 - 18:20 #7
det er nok ca samme liga :)
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2011 - 18:32 #8
Tal pænt og husk formålet er at hjælpe spørgeren (også selvom de ikke altid er så gode til at lytte).

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede majbom Novice
25. september 2011 - 18:41 #9
Det har ikke noget at gøre, om det er sjusket eller ej!! Bare folk kan lide det

det er sq da godt at danmarks håndværkere o.l. ikke har samme filosofi!
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2011 - 18:44 #10
Hvad skete der egentlig med de legoklodser og teletubbies, mindre børn plejede at lege med?
Avatar billede pstidsen Novice
25. september 2011 - 18:45 #11
splazz og olebole: Kan I ikke hjælpe edinmdk med hans problem eller stoppe med at spamme? Det er hvis rigeligt det i allerede har skrevet!
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2011 - 20:59 #12
@pstidsen: Spørgeren er den, der spammer!

Han har i masser af tråde bedt om hjælp, men insisterer på at undlade at tage imod råd.

Når man henvender sig om hjælp i et forum, som bl.a. består af højt kompetente webudviklere, som ganske gratis stiller deres fritid til rådighed, må man tage det, man laver og spørger om, seriøst. Er man ikke indstillet på det, må man i stedet søge hjælp på børnesites som Arto, el. lign.

Det er netop børn som spørgeren her, der i perioder har jaget masser af seriøse udviklere væk fra Eksperten. Deres højkompetente hjælp er i dén grad savnet på dagens E.

Hvis ikke spørgeren snart ændrer sin attitude, kan jeg ikke vente til den dag, han bliver træt af at spilde folks tid på Eksperten.

Hvad mener du forøvrigt er definitionen på spam? Falder din egen kommentar mon ind under den definition, eller ...?  =)
Avatar billede pstidsen Novice
25. september 2011 - 21:16 #13
Spam=unødvendige emails, kommentarer. Så JO min kommentar var også spam, men skal vi ikke bare holde den her?
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2011 - 21:20 #14
Det er ene og alene spørgers valg
Avatar billede edinmdk Nybegynder
25. september 2011 - 22:11 #15
Jeg fik svaret på sager, som jeg ikke spurgte om. Derfor ville jeg ikke bruge det... Men en hjalp med FLOAT det brugte jeg jo!! Jeg bruger det, jeg søger efter...
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2011 - 22:25 #16
- og da du ikke ved det allerførste om webkode, har du ingen somhelst anelse om, hvad du har brug for - eller hvad det, du bruger, gør - og hvorfor.

Det værste er dog, at du endnu ikke har lært at lære. Noget de fleste ellers evner, inden de lærer at stå op og tisse i et WC!
Avatar billede edinmdk Nybegynder
25. september 2011 - 22:33 #17
Hvis du ikke har, noget ordenligt at skrive!! Så gem de kommentar du har skrevet, til dig selv??
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2011 - 22:55 #18
*LoL* Har man ikke pære, må man ævle!  :D

Tænk dig dog om! Det er voksne mennesker, du skriver med
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
26. september 2011 - 02:37 #19
For at holde mig til emnet, så bør du læse og forstå Facebook's udvikler politik:
https://developers.facebook.com/policy/

Prøv at læs og forstå. Men da siden er på engelsk vil jeg give den service at oversætte det vigtige til dansk:

Principper

Giv en god brugeroplevelse

... snip ...
Giv bruger valget og control
Hjælp brugere med at dele relevant indhold hvis de selv ønsker det

Help users share expressive and relevant content
Vær troværdig

... snip ...
Lad vær med at spam - du bør opfordre til virkelig løst til at dele indhold, men kræv det ikke

Jeg vil derfor mene at sådanne funktioner ikke er acceptable ifølge Facebooks politik, hvorved jeg vil anbefale dig at arbejde på at opfordre folk i stedet for at tvinge dem :)
Avatar billede edinmdk Nybegynder
26. september 2011 - 06:42 #20
heinzdmx Tak for info, for jeg havde ikke vidst det...
Avatar billede tobrukDk Novice
26. september 2011 - 12:21 #21
Hej Edinmdk

Ikke for at være efter dig eller lign men vil du ikke lige husk og luk din samtale

Du kan læse regler her;

http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede edinmdk Nybegynder
26. september 2011 - 13:29 #22
Men jeg kan ikke uddele point :S Da ingen har valgt "Svar (til løsninger og pointgiving) Hvordan skal jeg så lukke? :S
Avatar billede majbom Novice
26. september 2011 - 13:40 #23
smid et svar selv
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
26. september 2011 - 13:40 #24
Typisk beder man dem man ønsker at give point at lægge et svar, hvorefter de så gør det.

Så her kommer et svar :)
Avatar billede majbom Novice
26. september 2011 - 14:07 #25
-> #24 - sorry, havde sq lige glemt at du havde smidt en brugbar kommentar :)
Avatar billede tobrukDk Novice
26. september 2011 - 18:56 #26
Du har bare 85 point som du ikke har giv videre til andre.