Avatar billede Merete32 Nybegynder
25. september 2011 - 21:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

iTunes vil ikke virke længere?

Hej med jer

Jeg har fået problemer med at åbne min iTunes. Lige pludselig nægter den bare at åbne programmet og skriver: "Apple Application Support was not found

Apple Application Suport is required to run iTunesHelper. Please uninstall iTunes, then install iTunes again. Error 2".

Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere igen et par gange uden virkning. Og derudover har jeg prøvet at følge rådene i denne Apple-tråd:
https://discussions.apple.com/thread/2151777?start=0&tstart=0

men det har heller ikke virket :-(

Hvad hulan gør jeg så? Suk ...

Håber, en eller anden har et godt bud. Min computer er en Asus K52N, og jeg har Windows 7.

mvh.
Merete
Avatar billede Merete32 Nybegynder
26. september 2011 - 00:41 #2
Mange tak for dejligt udførligt svar!

Jeg har prøvet det hele i nævnte rækkefølge, men desværre kommer fejlmeldingen stadig, når jeg til slut geninstallerer iTunes :-( Jeg har prøvet en del gange nu, men det er desværre med samme resultat.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. september 2011 - 16:11 #3
http://www.howtogeek.com/howto/23959/completely-remove-itunes-and-other-apple-software-from-a-windows-computer/
Har du andre Apple programmer der måske fletter sig ind i Itunes, så det er derfor den ikke vil starte?
Avatar billede Merete32 Nybegynder
26. september 2011 - 23:33 #4
Jeg tror det ikke. Jeg har lige afinstalleret det hele igen, både med CCleaner, med Revo Uninstaller og med ByeTunes, som din artikel nævnte noget om.

De eneste Apple-ting, som er tilbage på min computer nu, er: "Apple software update" og "Apple Programunderstøttelse", og de skulle vel ikke umiddelbart kunne skabe problemer.

Det er godt nok irriterende, det her :-(
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2011 - 15:57 #5
Jeg tror jeg havde fjernet det hele og startet helt fra bunden af.
Du har så heller ikke Quiktime player og Bonjour tjeneste?
Avatar billede Merete32 Nybegynder
27. september 2011 - 18:44 #6
Nej, jeg har også slettet Quicktime og Bonjour. Men ja, jeg prøver lige at slette Apple Software Update og Apple Programunderstøttelse også.
Avatar billede Merete32 Nybegynder
27. september 2011 - 19:06 #7
Ja, hvor er det fantastisk! Nu virker det, efter at jeg slettede Apple Software Update og Apple Programunderstøttelse og geninstallerede iTunes igen-igen-igen-igen-igen. Den skulle åbenbart renses fuldstændig for alt, som overhovedet mindede om Apple.

Oh joy! Tak for hjælpen! :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2011 - 19:17 #8
Avatar billede Merete32 Nybegynder
27. september 2011 - 19:35 #9
Kariselarry, hvis du laver din kommentar til et svar, så får du også nogle point :-) Det er vist sådan, det foregår, så vidt jeg forstår :-)
27. september 2011 - 19:46 #10
NOPE ...
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2011 - 19:56 #11
Laver lige et nyt spm så vi deler tråden
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2011 - 19:58 #12