Avatar billede arnepedersen Forsker
04. oktober 2011 - 11:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MyHeritage Family Tree Builder

Jeg bruger den gratis udgave af programmet, men er i dag blevet trukket kr. 546,50 på min konto. Af en eller anden grund må jeg have opgivet mit kortnummer til dem. Det er helt umuligt at komme i kontakt med firmaet her i Danmark, og jeg kan ikke finde nogen udenlandske steder hvor man kan henvende sig.
Banken kan ikke hjælpe,
kan I?

Ved I hvor man på hjemmesiden jeg kan rette mine vilkår? Jeg vil fortsætte med gratisudgaven.
Ved I Hvor jeg kan henvende mig, jeg har set, at der er en Poul Møller der har oversat programmet til dansk. Findes der et sted i Danmark, hvor jeg kan henvende mig (Jeg er ikke god til Engelsk).
Mvh Arne.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2011 - 12:25 #1
ved ikke meget om det men prøv at skrive herinde

http://www.myheritage.dk/support-forums

men jeg tror faktisk du hænger på det nu du har betalt
Avatar billede arnepedersen Forsker
04. oktober 2011 - 13:01 #2
Jeg har faktisk nu fundet en adresse i england. Og det blev positivt, de returnerer faktisk mine penge, så nu venter jeg og ser.
Godt Google oversæt findes.
Avatar billede Faabs Nybegynder
05. oktober 2011 - 21:42 #3
Hej Arne

Jeg er også bruger My Heritage, men har købt en version for 1 år siden, den har fungeret fint og jeg er ikke blevet opkræver noget beløb. I sommers købte jeg en iphone, der fandt jeg en FREE App som hedder Family Connect som overføre billeder fra My Heritage, når jeg køber App, fra App Store bruger jeg min datters kreditkort. I dag er hun sørme blevet trukket kr. 546,50 på sin konto, men hun har aldrig brugt My Heritage, og ved ikke hvor de har hendes kontonummer fra. Jeg ved ikke rigtigt hvad der sker, men kunne du ikke oplyse mig om den adresse du har fundet i England, eventuelt telefonnummer dertil.

PÅ forhånd tak

Venlig hilsen

René F Rasmussen
Avatar billede arnepedersen Forsker
08. oktober 2011 - 08:32 #4
Her er mail-adressen de har de svaret mig på
support@myheritage.com
Arne
Avatar billede arnepedersen Forsker
29. oktober 2011 - 09:55 #5
Lukker