Avatar billede screwdriver Nybegynder
18. oktober 2011 - 09:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lav en linie der deler en groupbox

Jeg ønsker at have en groupbox med en linie der deler groupboxen (f.eks. horisontalt på midten)
Linien skal tegnes på samme måde som kanten på groupboxen, så den fremgår som en del af groupboxen.

Jeg har forsøgt at lægge to group boxe "oven i hinanden", men det giver et mellemrum i stregerne der hvor de overlapper.

Jeg har også prøvet at tilføje en lineshape, men jeg kan ikke vælge den border style som groupboxen har.

Er der nogen der ved hvordan man kan gøre det?
Avatar billede Syska Mester
18. oktober 2011 - 09:54 #1
Ingen ide om man kan ...

Men har du kigget på TableLayout ... lige umildbart min første tanke ( meget lang tid siden jeg har brugt WinForms )

mvh
Avatar billede johny Nybegynder
18. oktober 2011 - 14:05 #2
Bare lige for at være sikker, er det WinForms eller WPF der er tale om?
Avatar billede screwdriver Nybegynder
23. oktober 2014 - 07:59 #3
Lukker