Avatar billede stagedk Nybegynder
31. oktober 2011 - 21:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samlemuffer i gruppetavle?

Hej Eksperter,
Jeg står med et lille problem.
Jeg har haft en lille diskution med nogle kollegaer og vi kunne ikke blive enige om hvem der havde ret.

Samlemuffer i gruppetavler, hvordan er det er?.
Må de slet ikke være der, eller skal de være sat fast eller?.

Hvis folk kommer med et svar vil jeg meget gerne se noget dokumentation/kilde :).
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2011 - 19:21 #1
Tror du skulle have valgt fri debat :)

Spørgsmålet lyder ikke til at have ret meget med IT sikkerhed at gøre!
Avatar billede foodear Praktikant
04. november 2011 - 14:33 #2
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=25862

Mon ikke stærkstrømsbekendtgørelsen giver dig svaret ?

Den er godt nok omfattende og meget lang :-)
Avatar billede stagedk Nybegynder
06. november 2011 - 00:52 #3
Lukker - Foodear, Der står desværre intet i SB om dette, så derfor må jeg have fat i sikkerhedsstyrelsen hvis jeg vil have svar ;)
Avatar billede foodear Praktikant
06. november 2011 - 11:14 #4
OK, bare du poster svaret her i tråden.

Ha en god dag :-)
Avatar billede stagedk Nybegynder
14. januar 2012 - 12:06 #5
Flg svar er modtaget fra SIK (Sikkerheds Styrrelsen):

Frie samlinger i gruppetavler skal minimeres, men accepteres i begrænset omfang i tavler som er dobbeltisoleret.
.

Altså det er ikke ulovligt som sådan, og bør kun bruges hvis der ikke er andre valgmuligheder :).