Avatar billede mudiiiii Nybegynder
15. december 2011 - 23:59 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at scanne computeren igennem fuldt ud

Hej

Jeg har problemer med at scanne min computer fuldt ud med scanningssoftwaren PC Tools - Spyware doctor.

Scanningen foregår helt optimalt og normalt indtil den når til afdelingen "Kernel Threat" hvor der kommer en blå skærm op med følgende:

A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.

BAD_POOL_HEADER

If this is the first time........ osv. osv. (Gider ikke skrive resten)

Technical information:

*** STOP: 0x00000019

Info om min computer:

Windows 7 - 64-bit operativsystem

Intel Core i7 CPU Q720 @ 1.60 GHz

Jeg er bange for at bruge min computer til mine eksaminer da jeg vil ikke komme ude for sådan slags pjat med at den slukker pludselig..

Håber der er nogen der virkelig kan hjælpe mig.

PS.: har opdateret BIOS, og adskillige drivere bortset fra nogle drivere hvor jeg fik en prompt om at min computer ikke opfylder mindstekravene til installationen af softwaren??

I må meget gerne spørg hvis i er i tvivl om noget.
6 GB ram
16. december 2011 - 00:26 #1
HøjreMuseTast - "Kør som Administrator..." når du kører programmet...

---

Pssssst:
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mudiiiii Point ude: 550 ?
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede mudiiiii Nybegynder
16. december 2011 - 00:39 #2
Tak for svaret.

Jeg har lige prøvet og køre scanningen igennem i fejlsikret tilstand , det lykkedes. Men mangler stadig at kunne se om dette virker i normal tilstand.

Hvordan lukker jeg for spørgsmål eller holder styr på dem herinde? jeg kan ikke finde ud af det, og de fleste spørgsmål jeg har herinde er ikke blevet besvaret korrekt eller dem som svarer ikke giver mulighed for at man kan give dem points..
16. december 2011 - 00:42 #3
www.eksperten.dk/faq

www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

osv osv ...

(Som der også står i den/de automatiske erindrings E-mail du har fået en del af ...)
Avatar billede mudiiiii Nybegynder
16. december 2011 - 00:51 #4
Hmm.. jeg vil meget gerne noget ved det. Kan du fortælle mig hvad jeg skal gøre? for jeg aner nærmest intet om hvad jeg skal gøre så jeg gør dig glad og selvfølgelige andre brugere glade?

Jeg har været inde og tjekke alle de forrige indlæg som jeg har skrevet, og det viser sig at jeg har uddelt point til dem alle?

Der er ikke nogen steder hvor jeg kan lukke spørgsmålene.

Jeg tror ikke jeg forstår helt hvad du vil have af mig desværre, er frygtelig ked af at sige det? ...
16. december 2011 - 01:06 #5
www.eksperten.dk/spm/921198 - der sker ikke 'noget' i gamle denne - læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [accepter] dit eget [svar]

www.eksperten.dk/spm/870005 - der sker ikke 'noget' i gamle denne - læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [accepter] dit eget [svar]

www.eksperten.dk/spm/625241 - nemlig sådan...
Ellers - læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [accepter] dit eget [svar]
Avatar billede mudiiiii Nybegynder
16. december 2011 - 01:29 #6
Tusind tak for vejledningen. Så er det gjort :)

Men jeg har nu genstartet computeren i normal tilstand og prøvet at køre programmet som administrator uden held.. Den blå skærm kommer stadigvæk frem..

hmm.. any suggestions?
Avatar billede mudiiiii Nybegynder
16. december 2011 - 01:32 #7
Dvs. scanningen kan godt gennemføres i fejlsikret tilstand, men ikke i normal tilstand. Kan det være nogen start-up processer?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2011 - 08:28 #8
Kan være flere ting:
http://forum.parallels.com/showthread.php?t=12387
Prøv at tjekke systemlog om der er programmer der melder fejl.
Højreklik computer-administrer-logbog.
Er der et program der melder fejl og du har det i din opstart, så deaktiver det, og se om du så kan scanne.
Avatar billede mudiiiii Nybegynder
21. januar 2013 - 16:56 #9
Svar
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2013 - 17:03 #10
hvad var løsningen?
Avatar billede mudiiiii Nybegynder
21. januar 2013 - 17:40 #11
Jeg havde to programmer installeret på computeren som årsaget konflikter. Så løsningen var blot at afinstallere den ene, så scanningen kunne gennemføres.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2013 - 17:47 #12
ok