Avatar billede larsini Seniormester
16. december 2011 - 08:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

skriv et svar | skriv en kommentar

mange kan ikke finde ud af det. og det er forståeligt.

rækkefølgen er ulogisk.

når et spørgsmål rejses skal der skrives kommentarer indtil spørgsmålet lukkes ved at spørgeren inviterer en eller flere af deltagerne i debatten til at afgive et svar.

foreslår derfor at man overvejer at ændre rækkefølgen og ændre på ordlyden således at den er mere "selv-forklarende"
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2011 - 08:44 #1
prøv at se på de 2 linier der står lige over hvor man skriver

der burde stå sådan

kommentar ----    brug altid ved/skrivning og oprettelse
svar      ----    kun til pointgivning/-lukning af spørgsmål

det er vel let fatteligt
men der kunne stå andet

det har jeg forespurgt om ca 30 gange men der sker ikke noget

men det er glimrende at du også gider

m.v.h
Avatar billede claes57 Ekspert
16. december 2011 - 08:46 #2
løsning kan bare være, at hvis spørger er på rettes teksten fra
Svar (til løsninger og pointgivning)
til
Luk spørgsmål uden at give point
(hvor den så også accepterer i samme klik på opret).
Avatar billede larsini Seniormester
16. december 2011 - 08:58 #3
man læser et spørgsmål og har strax et godt svar på rede hånd. hvad gør man? klikker på "skriv et svar" og hakker derudaf!

de fleste inkl migselv læser ofte kun mellemrummene.

fjern "skriv et svar / skriv en kommentar" og efterlad kun "anmeld misbrug"

herefter kan man default kun gøre een ting nemlig skrive en kommentar
Avatar billede Blueeyez Mester
16. december 2011 - 10:39 #4
Det skal da bare være sådan at spørger kan klikke i den linje man kan nu og sige accepter løsning i stedet for.. så er det kun spørger der kan lukke tråd og så giver det os færre funktioner.. burde blive væsentligt nemmere for dem som ikke kan finde ud af det :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. december 2011 - 10:40 #5
Enig med #4 :)
Avatar billede larsini Seniormester
16. december 2011 - 12:01 #6
#4 ja hvor svært kan det være.

kiss.

og fjern den overflødige tekst som beskrevet i mit #3.

tak for udvist deltagelse - håber direktionen vil overveje ;-)