Avatar billede a330 Nybegynder
29. januar 2012 - 19:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilken gratis chart framework er det bedste

Hvilken er det bedste eller det nemmeste at gå til. Lægger stor vægt på det grafiske!

Er det nogle som har erfaring med det, som kan anbefale ey framework/script..
Avatar billede olebole Juniormester
29. januar 2012 - 21:26 #1
<ole>

Mener du noget statistik-halløj?

/mvh
</bole>
Avatar billede jakobdo Ekspert
29. januar 2012 - 22:43 #2
HighCharts er ikke gratis, men det laver nogle super fede grafer.
Og med risiko for OleBole skyder det hele i sænk fordi det ikke overholder en eller anden standard, så har jeg ikke gravet så dybt, bare brugt det. :o)

PS: Undskyld OleBole, nogle skal jo håndhæve standarderne. :o)
Avatar billede olebole Juniormester
30. januar 2012 - 00:12 #3
Jakob, det skal jeg afholde mig fra. Jeg kender ikke HighCharts - but looks nice  =)
Avatar billede a330 Nybegynder
30. januar 2012 - 09:59 #4
@jakobdo

Highcharts ser rigtig godt ud, men som du skriver ikke gratis!

Har du/i erfaringer med andre?
Avatar billede jakobdo Ekspert
30. januar 2012 - 10:34 #5
Jeg har haft arbejdet lidt med dette: http://teethgrinder.co.uk/open-flash-chart/

Det er lidt besværligt, men laver ok grafer.
Men det er kun gratis til privat brug.
Avatar billede a330 Nybegynder
01. februar 2012 - 08:25 #6
@jakobdo

Det bliver Highcharts, så læg et svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. februar 2012 - 11:06 #7
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. februar 2012 - 13:23 #8
Takker for point.