Avatar billede Soegaard80 Nybegynder
13. maj 2012 - 14:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af pivot tabel

Hej Eksperter

Jeg har en excel fil der indeholder en del pivottabeller som skal opdateres én gang om dagen.
Da det er rimelig mange pivottabeller der skal opdateres tænkte jeg på om det måske kunne lade sig gøre via VBA.

Om mandagen skal have skiftet uge så den kigger en uge tilbage, her tænkte jeg på at man via en input box skulle skrive hvilken uge man vil have for hvorefter de alle sammen ændre ugen til den uge der er blevet skrevet i inputboxen.

Nogen der har en ide om det kan lade sig gøre og i så fald hvordan skal koden se ud?

På forhånd mange tak.
Avatar billede H_Klein Novice
14. maj 2012 - 19:08 #1
Hejsa,

Det kan sagtens lade sig gøre, men er nemmere hvis jeg kan se arket med pivot-tabellerne...

Er det muligt at du kan sende arket til mig?

Med venlig hilsen

Henrik
Avatar billede Mackzie Nybegynder
13. maj 2014 - 11:26 #2
Hej - blev der fundet en løsning dette der kan gives videre? :)

Venligst

Kim
Avatar billede Soegaard80 Nybegynder
09. december 2014 - 11:45 #3
Lukket grundet det ikke er nødvendigt mere.