Avatar billede Michael B. Bom Juniormester
16. maj 2012 - 06:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lave mail med vedhæftede filer til forskellige medlemmer

Jeg har en liste med medlemsnr. (mv.) Der skal sendes:

Enslydende vedhæftet fil til hver
En individuel fil til hver

Der skal laves/dannes en mail til det enkelte medlem, med den personlige og den enslydende fil.

Filerne kunne ligge i en samlet mappe på serveren
Avatar billede supertekst Ekspert
16. maj 2012 - 09:26 #1
Er det en opgave?
Avatar billede Michael B. Bom Juniormester
16. maj 2012 - 09:51 #2
Jeg søger en løsning - jeg kan godt danne nogle excel-filer, fra et excelark, men jeg har lidt udfordringer med at få filen automatisk overført til en mail - hvor den så skal vedhæfte de filer jeg identificerer på f.eks. medlemsnr. (unikt)

Det er en opgave som jeg vil se om jeg kan løse (automatisere) - for at undgå alt det manuelle arbejde med at kopiere filer over til den enkelte mail :-)
Avatar billede supertekst Ekspert
16. maj 2012 - 10:01 #3
Har du prøvet at søge indefor Excel-kategorien?

Det kan lade sig gøre ..
Avatar billede Michael B. Bom Juniormester
16. maj 2012 - 10:05 #4
Jeg har har kigget, men da det både er outlook, excel og en pdf-fil der skal dannes tænkte jeg at det var i denne gruppe :-)

Skal jeg flytte spørgsmålet over i Excel-kategorien - og/eller har du set et link til løsning, som jeg har overset ??
Avatar billede supertekst Ekspert
16. maj 2012 - 10:40 #5
Ja - prøv at flytte til Excel..

Vender tilbage...
Avatar billede Michael B. Bom Juniormester
16. maj 2012 - 10:58 #6
Flyttet til:

http://www.eksperten.dk/spm/963041

- der flytter jeg så også point over :-)

God dag
Avatar billede Michael B. Bom Juniormester
16. maj 2012 - 11:05 #7
Flyttet til Excel som nævnt herover