Avatar billede gini Juniormester
12. juni 2012 - 16:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan skifter man batteri på en Samsung tablet

Jeg har en Samsung tablet 7". Jeg vil gerne vide, om man selv kan skifte batteriet i den og hvor man køber batteri. Det er et 4000 mAh batteri. Jeg har købt tabletten på nettet, så hvor henvender man sig, hvis man ikke kan skifte batteriet selv?

Hilsen Gini
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2012 - 17:28 #1
http://lmgtfy.com/?q=change+battery+samsung+tablet+7%22 Det er lidt svært at finde præcist når du ikke skriver modelnavn.
Avatar billede gini Juniormester
12. juni 2012 - 17:38 #2
Tabletten er en Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus Wi-Fi 16.
Hilsen Gini
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2012 - 17:46 #3
Avatar billede Gingine Nybegynder
05. februar 2013 - 15:54 #4
Jeg har nu fundet batterier og en video, der viser, hvordan man skifter batteriet.

gini
Avatar billede Gingine Nybegynder
21. april 2013 - 08:22 #5
Luk spørgsmålet, da jeg både selv har fundet en guide og købt batterier.
Hilsen Gingine