Avatar billede Isakara94 Nybegynder
21. juni 2012 - 01:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemer med webcam.

Hej:)
Jeg har et problem med mit cam.
Den siger: Der kan ikke oprettes forbindelse til dette webcam. Luk de programmer, der burger dette webcam, og vælg konfigurer lyd og video for at prøve igen.

Mit webcam, er slet ikke tændt?

Håber i vil give en hånd, på forhånd tak :)
Avatar billede kimtheman Novice
21. juni 2012 - 01:10 #1
har du prøvet at tænde det så
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
21. juni 2012 - 02:30 #2
kig i enhedshåndtering og se om webcammet er registeret og aktivieret eller om der er nogen problemer der.

Så hent driver fra producentesns hjemmeside og prøv igen.

Og du kan kun have det webcam signal i et program adgangen så luk alle de andre programmer der eventuelt kan bruge det.
Avatar billede Noxxic Nybegynder
21. juni 2012 - 10:06 #3
Hej Isakara.

Jeg vil foreslå dig at gå ind i joblisten og lukke alle programmer der er asocierede med dit webcam. Derefter gå ind og fjern kameraets program fra computeren. Når du har gjort det så gå ind på kameraets producent hjemmeside. Der skal du hente den nyeste driver til dit kamera og husk at hente den helt rigtige til dit styresystem.

Når det er gjort og den nye driver installeret så kan du koble dit webcam til igen og så skulle det per teori gerne virke.

Ser frem til at høre om dette hjalp
//Noxxic
Avatar billede Isakara94 Nybegynder
21. juni 2012 - 14:58 #4
kimtheman: Den virker meget fint, når jeg skal tage billeder normalt.
Men når det er på nettet fx. Skype og msn så virker den ikke
Avatar billede Isakara94 Nybegynder
21. juni 2012 - 14:59 #5
scootergrisen: jeg har prøvet det inde på enhedshåndtering, den står som aktiveret
Avatar billede Isakara94 Nybegynder
21. juni 2012 - 15:01 #6
Noxxic: jeg fatter ikke så meget om computer, så ved sgu ikke hvilken programmer jeg skal lukke der inde?.

har du fx. teamviewer, så du kunne give en hånd ?:)
Avatar billede pstidsen Novice
21. juni 2012 - 15:09 #7
Du har lukket spørgsmålet. Er problemet løst?
Avatar billede Isakara94 Nybegynder
21. juni 2012 - 15:18 #8
Nej det ikke løst, er helt ny her inde.
tror jeg har lukket med en fejl
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juni 2012 - 16:07 #9