Avatar billede tiger_dk Mester
11. juli 2012 - 21:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Java virker ikke, og kan heller ikke slettes og evt. installeres på ny !

Hej

Som overskriften siger, så virker java ikke og kan heller ikke slettes og evt. installeres på ny. Jeg synes jeg har prøvet lidt af værd. Det er (Version 7 Update 5). jeg har, det er når jeg vil bruge netbank, at der er et rødt krydt i det vindue hvor man skal skrive sin NEM-ID osv. i !

Det er Windows 7 - 64 bit jeg bruger

Mvh
tiger_dk
11. juli 2012 - 22:33 #1
Gælder det også ved brug af NEM-ID ved eks
www.skat.dk
?

---
Avatar billede tiger_dk Mester
12. juli 2012 - 18:46 #2
Der virker det godtnok, det er Java der ikke virker. Se her http://billedeupload.dk/?v=tHbwQ.png , og jeg prøvet at fjerne det, men det kan slet ikke lade sig gøre, har prøvet alt muligt !
Avatar billede tiger_dk Mester
12. juli 2012 - 20:04 #3
Så virker det igen, jeg brugte et program der hed JavaRa, der fjernede det også hentede jeg Java igen via deres hjemmeside, og installede det igen og vupti, så virkede netbank igen !

Vil du have point, jeg ligger også et svar, så kan vi dele. Da du i princippet kom med et halvt svar !
Avatar billede tiger_dk Mester
12. juli 2012 - 20:09 #4
Her hvis andre skulle få det samme problem: http://javara.dk.malavida.com/d5106-download-gratis-windows