Avatar billede macbookproen Nybegynder
08. august 2012 - 16:27 Der er 5 kommentarer

GTA San Andreas til Xbox 360

Hej ,

Jeg har lige et spørgsmål, som der sikkert er nogle af jer der kan svare på. Mit spørgsmål lyder således: Hvis jeg køber GTA San Andreas som er til normal Xbox, kan jeg så godt spille det på min Xbox 360? Det skal siges at jeg køber spillet over Amazon.co.uk

- Håber der er nogle der kan svare! :-)

Mvh. Frederik
Avatar billede kjeldsted Novice
08. august 2012 - 17:34 #1
You can play some original Xbox games on your Xbox 360 console if you have an official Xbox 360 Hard Drive.
Notes

    If you are not able to play a game on the following list, try updating your console software.
    Game saves from an original Xbox console cannot be transferred to an Xbox 360 console.
    Xbox LIVE functionality for original Xbox games has been discontinued. You can, however, play system link between original Xbox and Xbox 360 consoles. Learn how to connect consoles for system link play.

The following game list is final as of November 2007. No additional original Xbox games will be added to this list.
Kilde:http://support.xbox.com/en-US/games/xbox-games/play-original-games[/i]

På linket herover er der vist også en list over hvilke spil der kan benyttes på begge konsoller.
Avatar billede kjeldsted Novice
08. august 2012 - 17:35 #2
Og vi siger så tak til eksperten for at ødelægge endnu et link. Linket kommer igen hér:

http://support.xbox.com/en-US/games/xbox-games/play-original-games
Avatar billede kjeldsted Novice
08. august 2012 - 17:37 #3
Fedt. Nu er hele denne side så med kursiv, efter den ødelage linket og fjernede </i> i #1... Hm... Ikke gennemtænkt.
Avatar billede macbookproen Nybegynder
08. august 2012 - 17:41 #4
Mange tusind tak fordi svar, jeg har fundet løsningen nu. Man kan godt spille det. Jeg siger tusind tak! :-)
Avatar billede kjeldsted Novice
08. august 2012 - 17:46 #5
Det var da så lidt :)