Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 07:53 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

reg clean pro

hvad er det for et program?
den scanner og vil ha´mig til at betale?
er det et program jeg har fået uden at vide det?
Avatar billede poko1 Ekspert
15. oktober 2012 - 08:25 #1
reg clean pro er et af de mange FAKE Programmer der verserer på nettet "(er det et program jeg har fået uden at vide det)" sikkert! du har nok ikke set at der var et flueben du skulle vælge fra! fjen det i kontrolpanelet under tilføj og fjern programmer.der findes mange gratis programmer der er gode eks. Ccleaner.http://www.filehippo.com/download_ccleaner
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 08:41 #2
tak poko1
har fjernet programmet nu! har brugt ccleaner i mange år!
aner ikke hvor det kom fra!
læg et svar så jeg kan gi´dig points!
Avatar billede poko1 Ekspert
15. oktober 2012 - 08:56 #3
læg selv svar!
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 10:11 #4
nej - det vil jeg da ikke - stillede jo det her sp.mål fordi jeg blev forskrækket over det program og gerne ville ha´at vide hvad det var for noget.
KAN DU SÅ LÆGGE DET SVAR POKO!!!
Avatar billede poko1 Ekspert
15. oktober 2012 - 10:25 #5
Ok
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 10:40 #6
og tak for svaret!
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 13:43 #8
tak til karise larry
det eneste som jeg har installeret de sidste 2 dage er adskillige versioner af mozilla firefox
så såfremt det er sket på den måde er det i.f.m. med firefox-installationer.
det var et scannings-program som så skulle købes efterflg.
synes det er smadder-frækt og jeg forstår ikke, at indehaverne af eks.vis java og firefox tillader det!
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 13:53 #9
har ligenu skrevet reg clean pro under startknappen og der kommer ligesom en lille kuvert med et frimærke i modsat side frem ved søgningen og når jeg holder musen over den kommer flg. frem:
filbeskrivelse: konsolværktøj til registrerings-databasen
fa.: microsoft corperation
Fil: 61.760-16385
version oprettet: 14-7-2009
str.: 730 KB
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 13:53 #10
er jeg nu kommet til at af-installere et program som er leveret af microsoft i 2009 og hører med til mit system???
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 14:09 #11
NU VED JEG HVOR JEG FIK DEN FRA:
p.g.a. min firafox har været i udu downloadede jeg i går google crome og for 5 min åbnede jeg igen min gogle crome browser og midt på åbningssiden er der en meget stor helt rød firkant med en stor advarsels-trekant med udråbstegn i og under den trekant står der flg.:
DIN PC´S YDE-EVNE ER DÅRLIG
KLIK HER FOR AT REPARERE FEJLENE
og jeg kan nu huske det var sådan jeg fik den ned!
så det er altså google som er synderen!!!
15. oktober 2012 - 14:11 #12
...så det er altså google som er synderen!!!... - skal forståes på den måde at det er REKLAME 'tingene' hos Google, som du er 'hoppet' på  ;-)
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 14:19 #13
ja - det er på siden når jeg logger på google crome browseren!
og det må google da kende til og så fjerne den reklame.
efter min mening ihvertfald dårlig reklame for google, at folk bli´r bondefanget på deres start-side!
og en anden ting er, at jeg nu har forsøgt både i går og i dag at under indstillinger angive en anden start-side end googles egen og det kan bare ikke lade sig gøre - det kan ikke registreres hvilket sikkert nok er reg clean pro`s skyld!
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 14:21 #14
google browseren installerede jeg i går formiddags p.g.a. mine problemer med firefoxen. så downloadningen må indeholde den reklame for den har været der hele tiden.
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 14:22 #15
har sendt brev til dig herinde om beskrivelsen af resterne hos mig af clean-programmet!
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 14:28 #16
hvad så med #9 ?
15. oktober 2012 - 16:18 #17
Ref #9 - den er go' nok ...

C:\Windows\System32\reg.exe
15. oktober 2012 - 16:19 #18
PS: Hvis du i ugebladet [Søndags-avisen] ser en reklame til XXX og du køber XXX og det er noget 'snyd', anklager du så [Søndags-avisen] for det ?
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 17:14 #19
vil det sige, at den kommer fra microsoft?
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 17:16 #20
til #18:
ja det gør jeg da!
nøjagtigt ligesom jeg anklager en kæreste hvis han ikke opfører sig pænt ovf. mig!
15. oktober 2012 - 18:07 #21
Nævnte
C:\Windows\System32\reg.exe
er en standard M$ element... som alle M$ systemer har...

Altså ikke noget med reg clean at gøre ...
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 18:24 #22
jeg kan ikke komme ind på dit link.
hvorfor står der så, at det er et mic.-produkt?
og det er ikke reg.exe - se ovf. så det er et helt andet program end det du mener?
15. oktober 2012 - 18:46 #23
Det er ikke et 'link' - bare hvor omtalte [reg.exe] ligger på din PC ... og alle andres M$ PC'er ...

Og den ER go' nok ...
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 18:56 #24
altså - jeg forstår ikke - jeg har jo af-installeret den reg clean pro (under aller programmer) og det var fordi den pludslelig lå på mit skrivebord som et ikon og jeg gik ud fra, at det var den som google crome lokkede mig udi!
HAR JEG NU GJORT NOGET FORKERT? HAR JEG AF-INSTALLERET ET MIC.PRODUKT?
afinstalleret
under tilføj fjern programmer i kontrolpanelet!
s.u.?
15. oktober 2012 - 19:29 #25
Nej nej -
C:\Windows\System32\reg.exe
er der stadig ... og SKAL være der...

---

PS: Formuleringen ...at det var den som google crome lokkede mig udi!... er ikke helt rigtig. Bør mere være
{i]at det var den REKLAME som google (et eller andet) lokkede mig udi![/i]
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 19:34 #26
hvor ved du fra, at den du skriver øverst stadigvæk er på min pc???
m.h.t. det sidste du skriver så er det da googles skyld, at den reklame fremgår straks man åbner browseren!
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 19:51 #27
tak til karise_larry - læg lige et svar så du kan få point!
15. oktober 2012 - 19:58 #28
* Oprydning med CCleaner
* Opret et FRISK SYSTEMGENDANNELSESPUNKT
* CCleaner - værktøjer - Systemgendannelse - Slet de gamle punkter
* Defragmentering

---

PS: [POKO] har fået [Point] i #5 ...
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 20:03 #29
altså nu må du godt nok undskylde - fatter ikke en dyt - vil du ha´´ jeg skal lave en systemgendannelse
du må skære det ud i pap
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 20:06 #30
og defragmentering - det laver man da ikke mere og såfremt du mener en re-etabling så bli´r pcén kylet ud istedetfor!
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 20:21 #32
jeg kan sagtens finde ud af at lave et systemgendannelsespunkt - er det så det eneste jeg akal - hva´så med alt det andet du skrev?
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 20:22 #33
hva´med den defragmentering du skrev?
15. oktober 2012 - 21:00 #34
Nævnte systemgendannelse og en defragmentering er bare en optimering af PC'en generelt ...