Avatar billede ninanip Novice
23. oktober 2012 - 17:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

epub filer

Hej derude

Er der nogen der ved hvordan jeg fra min pc kan åbne en epub fil, har downloadet en bog på mit apple produkt (ipad) men ønsker at have en kopi på min pc så jeg kan printe madopskrifterne ud....

Der findes forskellige løsninger når man søger på
file extension epub

Men hvad er sikkert?

Nina
Avatar billede sinumsen Nybegynder
23. oktober 2012 - 18:57 #1
Det kommer lidt an på om det er en kopibeskyttet fil. Apple lægger beskyttelse på mange af deres filer så de er ubrugelige uden for det medie du har downloaded dem til.

Men hvis du er heldig og den ikke er beskyttet er der lidt forskellige løsninger.

Først skal du sætte din itunes op til også at synkronisere dine ebøger. Derefter ser du om bogen dukker op i itunes ved sync med din iPad. Når den ligger i dit bibliotek under bøger kan du højreklikke på filen og vå vist dens placering på din harddisk - eller vælg vis info og find placeringen der.

Nu skal du så finde en ebogs læser. Fx. http://www.adobe.com/dk/products/digital-editions/download.html

Hvsi din fil er kopibeskyttet er alt håb ikke ude endnu. Se her: http://www.wikihow.com/Read-eBooks-on-Your-PC-with-Requiem

Håber det kan hjælpe dig videre.
Avatar billede sinumsen Nybegynder
26. oktober 2012 - 19:35 #2
Kunne da være interessant at høre om du har fået det til at virke....
Avatar billede ninanip Novice
26. december 2012 - 06:34 #3
Nej desværre ikke...
Avatar billede ninanip Novice
27. juli 2015 - 15:25 #4
yes it works, smider du et svar..
Avatar billede sinumsen Nybegynder
27. juli 2015 - 15:33 #5
Det var sørme en gammel tråd :)

Men godt det virkede for dig :)
Avatar billede ninanip Novice
27. juli 2015 - 15:43 #6
Spring cleaning! :)