Avatar billede Retraite Nybegynder
27. oktober 2012 - 21:04 Der er 11 kommentarer

Endnu engang - hjælp til at få MS Office 2000 SP1/SP1a

Jeg har samme problem som jeg har set andre her på Eksperten.dk har jeg mangler Office 2000 SP1/SP1a dansk version efter rydning af hardisken og ilægning af programmer igen. Da jeg har set andre er blevet hjulpet, har jeg en lille bøn om også at hjælpe mig med at få denne opdatering, da den er afgørende for at lægge alle efterfølgende opdateringer ind.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2012 - 08:04 #1
Hvis ellers brugerne stadig er aktive, kunne du jo prøve at skrive en intern mail til dem der er blevet hjulpet.
Man kan jo overføre større filer over Filemail eller andre tilsvarende tjenester.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2012 - 08:07 #2
ptj_11 skulle have den:
http://www.eksperten.dk/spm/948969
Avatar billede opt Nybegynder
28. oktober 2012 - 09:19 #3
Office 2000 Service Release 1a
http://gupl.dk/686531/

:-)
Avatar billede Retraite Nybegynder
28. oktober 2012 - 15:28 #4
Jeg er kommet sent op, efter middag, gammel vane efter mange år på aften- og nattur dengang jeg arbejdede, men nu jeg vil sige en stor tak til -opt- for zip filen indeholdende Office 2000 Service Release 1a. Jeg har lagt den ind uden problemer og efterfølgende lagt SP1 og SP2 ind, og nu venter der så en række sikkerhedsopdateringer fra den gang Microsoft støttede Office 2000. Jeg er vant til at arbejde med Office 2000, og ja jeg kører stadig med Windows XP Pro på min faste PC og Windows 7 på min bærbare. Når Microsoft stopper med Hot Fix til Windows XP i foråret 2014, vil jeg skifte til Windows 7 på min faste PC (desktop) og så kommer det spændende, vil Office 2000 køre under Windows 7, nogle siger ja undtagen Outlook, så lad os se til den tid.
Avatar billede Raggi Nybegynder
31. oktober 2012 - 18:59 #5
Hej alle sammen

jeg ville blive utrolig glad, hvis en af jer kunne ligge denne (Office2000SR1A.zip) til MS office 2000 ud igen, jeg har manglet den i flere år

på forhånd tusind tak
Raggi
Avatar billede Retraite Nybegynder
31. oktober 2012 - 19:41 #6
Til Raggi - hvorfor bruger du ikke bare tråden fra - opt- til Gratis Upload.dk som jeg fik, den ser ud til stadigvæk, at være aktiv, der burde du kunne hente den, det er en perfekt fil som downloades og åbnes uden problemer.
Avatar billede Raggi Nybegynder
31. oktober 2012 - 19:50 #7
Hej Retraite,
Jeg har prøvet, men kan ikke få den til at virke, det eneste der kommer ned på min PC er et tomt Zip arkiv?
Jeg bruger opera, ved ikke om det er den store forskel på de forskellige internet browsere...
mvh.
Raggi
Avatar billede Raggi Nybegynder
31. oktober 2012 - 19:58 #8
Ok, nu prøver jeg med Windows expl. det ser ud som om der sker et eller andet, den siger at zip. arkivet er 84,1 mb
jeg vender tilbage om det kan lade sig gøre
Raggi
Avatar billede Raggi Nybegynder
31. oktober 2012 - 20:48 #9
Hej igen
ser ud til, at det virker, jeg har fået 7% ned, med FDM... vil tage nogle timer at downloade, jeg er på et skib, og forbindelsen er meget langsom:( men jeg krydser fingre....
mvh.
Raggi
Avatar billede Retraite Nybegynder
31. oktober 2012 - 21:00 #10
Hej Raggi - Nu har jeg prøvet endnu engang at hente den omtalte fil, og ja du har åbenbart et problem med din langsomme forbindelse. Jeg bruger selv Internet Explorer 7 da Internet Explorer 8 ikke virker i mit styreprogram Windows XP. Vel, jeg fik filen ned i løbet nul komma fem i perfekt stand, alt er der bare, og ja jeg kan se der andre der har downloaded den, foruden mig 3 og nu med min sidste download burde der stå 5. Jeg håber du får den ned, ellers må du prøve igen når du har en hurtigere forbindelse.
Avatar billede Raggi Nybegynder
01. november 2012 - 10:27 #11
Hej igen alle sammen

efter download i 16 timer, lykkedes det mig at få denne opdatering ned:)
har installeret den og systemet melder at alt er ok. så igen tusind tusind tak for hjælpen,

mvh.
Den glade sømand:)