Avatar billede TRenne Nybegynder
07. november 2012 - 11:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Returnering af liste pba forrige listevalg

Hej,

Jeg sidder med et problem jeg ikke selv kan løse.

Mit problem:

Jeg har en rulleliste hvor der vælges blandt 10 kategorier. Alt efter hvilken kategori der vælges, vil jeg gerne have at der i cellen ved siden af, bliver vist en ny rulleliste (underkategorier) hvor næste valg kan foretages.

Er det muligt? Er ikke særlig haj til VBA og håber derfor at kunne undgå det. Tager dog imod al hjælp:)

Takker
/TRenne
Avatar billede KurtOA Praktikant
07. november 2012 - 12:41 #1
Hmm... har muligvis en løsning som du kan bruge.
Hvis du har emailadresse kan jeg prøve at sende dig en fil med en løsningsmulighed.

Det består i at have en liste som den første rullesliste tager sit opslag i. Dernæst et antal lister som er afhængige af det første valg.  Det er lettest at se i filen ;-)

mvh Kurt
Avatar billede TRenne Nybegynder
07. november 2012 - 13:25 #2
Hej Kurt,

min mail er ttranen@hotmail.com ... ser frem til dit forslag:)
Avatar billede KurtOA Praktikant
08. november 2012 - 09:53 #3
Jeg har lagt et forslag til dette på gratisupload.dk :
http://gupl.dk/687038/

mvh Kurt
Avatar billede TRenne Nybegynder
20. november 2012 - 21:54 #4
Tak for hjælpen Kurt :)