Avatar billede tiger_dk Mester
29. november 2012 - 09:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forlænget værktøjslinje i Windows 7

Hej

Jeg har Jeg har Windows 7, og i den henseende har jeg to skærme koblet til min maskine, så vil jeg høre,om det muligt at forlænget min værktøjslinje i bunden af skærmen til skærmen nr. 2, eller skal der også her lige som ved mit anden spørgsmål omkring baggrundsbilleder, installeres noget tillæg software for løse den opgave ?

Det andet spørgsmål jeg snakker om: http://www.eksperten.dk/spm/972933

Mvh
tiger_dk
Avatar billede tiger_dk Mester
29. november 2012 - 21:49 #2
det er jo lige det jeg søger, læg et svar !
Avatar billede deadman Nybegynder
30. november 2012 - 07:56 #3
:)