Avatar billede Gaming-Geek Nybegynder
03. januar 2013 - 06:12 Der er 12 kommentarer

Nyt grafik kort i lille kabinet

Hej. Jeg har en Acer Aspire X3 serie, som er en stationær computer med et lillet kabinet. Der er et geforce GT 620 grafikkort, som jeg gerne vil have skiftet ud, men kan der overhovedet være et f.eks. GTX 660 grafikkort i det lille kabinet?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. januar 2013 - 08:42 #1
Vil sige nej.
Er dit kabinet ikke 10 cm bredt,dybde ca 37cm og højde ca 27 cm?
Det grafik kort du beskriver skulle være 13 cm bredt, og 26 cm dybt, og det hænger ikke sammen med kabinet størrelsen.
Avatar billede poko1 Ekspert
03. januar 2013 - 09:32 #2
Du skal sikkert have et lavprofil grafikkort!
desuden skal du sikkert også have en større strømforsyning!
http://www.kelkoo.dk/ssc-111601-lav-profil-grafikkort.html
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2013 - 20:07 #3
det her grafikkort er meget småt
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=765578
men husk der skal også være strøm nok til det
husk der skal også være blæserer og der er der ikke så mange muligheder for det  i et lille kabinet
så varmen bliver nok et stort problem
Avatar billede poko1 Ekspert
03. januar 2013 - 20:14 #4
magnus100  Hvorfor lægger du et svar? det kan jo ikke bruges det er alt for højt og hvis du havde kigget på linket oven over ville du kunne se hvordan et lowf¨profil ser ud.
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2013 - 20:30 #5
undskyld havde ikke lige kigget på målene
i mit kabinet (acer aspire m3802) sidder der et gtx 660 ti
og der er problemer med varmen så jeg skal tage siden af imens jeg spiller på den
havde regnet med det var de samme mål på kabinet
Avatar billede Gaming-Geek Nybegynder
03. januar 2013 - 21:09 #6
Så der er ikke noget grafik kort som der passer, som også er bedre end det er allerede er i?
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2013 - 21:16 #7
Nej det tror jeg ikke der er
Avatar billede poko1 Ekspert
03. januar 2013 - 21:19 #8
Avatar billede Gaming-Geek Nybegynder
03. januar 2013 - 21:40 #10
Tak for link poko1. Vil Sapphire RADEON HD 6670 kunne være i kabinettet? Og hvis det kan, skal der så også skiftes strømforsyning?
Avatar billede poko1 Ekspert
03. januar 2013 - 22:00 #11
Hvor stor er din PSU jeg har kørt det kort med en 350Wat
http://kortlink.dk/google/bw6h
Avatar billede Gaming-Geek Nybegynder
03. januar 2013 - 22:18 #12
Finder lige ud af det til lidt senere, kan ikke helt huske den præcise model, og jeg sidder ikke selv ved den pc nu.
Men jeg tror den er på de omkring 350wat, grundet den har en i7 cpu og 16 gb ram. Det kræver vel også en del strøm går jeg ud fra.