Avatar billede Sereph Nybegynder
07. januar 2013 - 12:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Excel skabelon åbner hver gang et udefrakommende dokument bliver åbnet.

Hej

Jeg arbejder i en virksomhed hvor PR afdelingen har lavet forskellige skabeloner blandt andet en excel skabelon, som åbner hver gang excel startes. Den placerede jeg i C:\Users\[Bruger]\AppData\Roaming\Microsoft\Excel\XLSTART og det virker egentlig fint nok.

Problemet er så at når de åbner excel dokument fra dst.dk, åbner den også et nyt vindue med den excel skabelon jeg har lavet. Er der en funktion hvor man kan slå dette fra så den kun åbnes når de vil starte et nyt dokument?

Vi kører Office 2010 i Win7.
Avatar billede supertekst Ekspert
07. januar 2013 - 12:24 #1
Hvis du tilknytter åbning af skabelonen til hændelsen "New"?
Avatar billede Sereph Nybegynder
22. januar 2013 - 08:39 #2
a