Avatar billede csoenderm Nybegynder
09. januar 2013 - 08:27 Der er 2 kommentarer

Skift af netkort- mister forbindelsen

Har en server jeg satte op for lag tid siden hvor netforbindelsen forsvinder efter kort tid. Nu vil så gerne teste om der er lan det er galt med men det er onboard så jeg er nød til deaktiver det og isætte et nyt kort. MEN .... de pcér der har kontakt med serveren kan ikke få kontakt hvis jeg sætter nyt kort i, det er jo nok bare nogle indstillinger men hvilke??
Håber i kan hjælpe mig :)

Ps. kortet virker, serveren er på nettet..
Avatar billede Blandy Praktikant
09. januar 2013 - 08:40 #1
Går ud fra du har statisk ip på det gamle netkort, det nye skal selvfølgelig have den samme adresse.
Avatar billede csoenderm Nybegynder
09. januar 2013 - 08:57 #2
Det må selvfølgelig være det ;) prøver det lige senere og melder tilbage.
Foreløbig tak :)